Utcai és pályahasználatra egyaránt alkalmasnak tervezték azt az egyetlen példányban készülő, Ferrari SP38 kódnéven életre kelt kupét, amelyet egy privát megbízó igényei szerint álmodott meg a Ferrari formatervezési központja.
A műszaki alapokat a Ferrari 488 GTB adja, a teljes vázszerkezet, a futómű és a 3,9 literes, V8-as turbómotor változatlanul szerepel a programban, azaz az SP38 670 lóerős és 760 Nm nyomatékú.
A műszaki alapokat a Ferrari 488 GTB adja, a teljes vázszerkezet, a futómű és a 3,9 literes, V8-as turbómotor változatlanul szerepel a programban, azaz az SP38 670 lóerős és 760 Nm nyomatékú.
Fotó megosztása:
Az autónak állítólag a belső tere is teljesen egyedi, ám azt nem mutatták meg. Az autó hivatalos világpremierjére most hétvégén, a Concorso d’Eleganza Villa d’Este veterán- és luxusautó kiállításon kerül sor.
Az autónak állítólag a belső tere is teljesen egyedi, ám azt nem mutatták meg. Az autó hivatalos világpremierjére most hétvégén, a Concorso d’Eleganza Villa d’Este veterán- és luxusautó kiállításon kerül sor.
Fotó megosztása:
A vadonatúj formaterv állítólag a legendás F40 előtt tiszteleg, bár a sajtóközleményben szintén megemlített 308 GTB-re jobban emlékeztet az autó.
A vadonatúj formaterv állítólag a legendás F40 előtt tiszteleg, bár a sajtóközleményben szintén megemlített 308 GTB-re jobban emlékeztet az autó.
Fotó megosztása:
Elrejtették a 488 oldalsó légbevezető nyílásait, a hátsó szélvédő helyére pedig felnyitható, szénszálas motorházfedél készült; a kitekintést és a hőcserét méretes rések segítik elő.
Elrejtették a 488 oldalsó légbevezető nyílásait, a hátsó szélvédő helyére pedig felnyitható, szénszálas motorházfedél készült; a kitekintést és a hőcserét méretes rések segítik elő.
Fotó megosztása:
A vadonatúj formaterv állítólag a legendás F40 előtt tiszteleg, bár a sajtóközleményben szintén megemlített 308 GTB-re jobban emlékeztet az autó.
Elrejtették a 488 oldalsó légbevezető nyílásait, a hátsó szélvédő helyére pedig felnyitható, szénszálas motorházfedél készült; a kitekintést és a hőcserét méretes rések segítik elő.
Az autónak állítólag a belső tere is teljesen egyedi, ám azt nem mutatták meg. Az autó hivatalos világpremierjére most hétvégén, a Concorso d’Eleganza Villa d’Este veterán- és luxusautó kiállításon kerül sor.