Az Európai Bizottság hétről hétre közzéteszi azt a listát, amelyen az Unió tagországaiban frissen visszahívott tartós fogyasztási cikkek – köztük az autóipari visszahívások is – szerepelnek. Az alább leírtak természetesen csupán vázlatosan ismertetik a problémák jellegét; ha felmerül a gyanú, hogy autót (motorod, traktorod, buszod…) érintett, mindenképp fordulj a forgalmazóhoz, ilyen esetekben ő a tuti tudás forrása.
Citroën C-Crosser (Gyártás: 2007. április – 2012. április)
Peugeot 4007
(Gyártás: 2007. április – 2012. július)
Az első szélvédő ablaktörlőjének motorja a szellőzőréseken keresztül beázhat és meghibásodhat; a működésképtelen ablaktörlő balesetveszélyt idézhet elő.
Renault Master
(Gyártás: 2015. február – 2016. december)
A motor fedélzeti diagnosztikai rendszerét rosszul programozták, ami azt eredményezheti, hogy a motor nem megfelelően működik.
Suzuki Celerio
(Gyártás: 2018. január – március)
Az első ülésekbe beépített oldallégzsákok egyes alkatrészei hibásak, így balesetben nem garantálható a légzsák megfelelő működése.
Mercedes-Benz E-osztály
(Gyártás: 2017. április-október)
Az első oldalajtók tömítése nem zár tökéletesen, víz juthat az ajtó belsejébe, ami károsíthatja az ajtón elhelyezett kezelőpanelt. Megszűnhet az elektromos ablak becsípődésgátló védelme, vagy rövidzárlat és táz keletkezhet.
Suzuki GSX-R125, GSX-S125
(Gyártás: 2016. december – 2018. március)
A motorblokk elülső rögzítőcsavarjai kilazulhatnak, ami a motorváz törését és a jármű irányíthatatlanná válását eredményezheti.
EvoBus Tourismo
(Gyártás: 2016. augusztus – 2018. március)
A konyha felülete nem teljesíti az UN-ECE R21 által előírt ütéscsillapítási normákat. Baleset esetén súlyos fejsérülés veszélyezteti azokat az utasokat, akik közvetlenül a konyha mögötti üléssorokon utaznak.