Mate Rimac 2009-ben kezdett el főállásban elektromos sportautók fejlesztésével foglalkozni. Miután 2016-ban a Rimac Concept One lenyűgözte a világot, idén bemutatták a C-Two modellt.
Erőfeszítéseik nyomán felfigyelt rájuk az autóipar, olyannyira, hogy a Porsche AG most 10 százalékos tulajdonrészt vásárolt a márkában. A döntés logikus: ma gyakorlatilag minden autógyártó elektromos kompetenciájának fejlesztésére törekszik, a Rimac viszont már ma szaktekintély a témában.
Az autókon kívül ugyanis nagyteljesítményű elektromos hajtásláncokat és akkumulátorrendszereket, valamint modern HMI kezelőfelületeket fejlesztenek – ezekből nagyobb és főleg tartósabb bevételre lehet szert tenni, mint egy 2000 lóerős, 412 km/órára képes villamos szupersportkocsiból, még ha annak akkumulátora 650 kilométerre elegendő töltést cipel is magával, és ultragyors töltőrendszerrel 30 perc alatt 80%-ra tölthető.