Tizennégy év után visszatér Európába a Camry. A Toyota frissen bemutatott középkategóriás szedánja jelenleg nyolcadik generációjában jár, 1982-es bevezetése óta több mint 19 millió példányban talált gazdára.

Az új modell a Toyota TNGA platformjára épül, orrmotoros, elsőkerék-hajtású modell. Európában egyelőre kizárólag hibrid hajtáslánccal lesz elérhető; ez észak-amerikai kivitelében 200 lóerőt teljesít, de az európai modellt bizonyosan áthangolják az itteni, dinamikusabb vezetési stílusra, így minimális eltérés akár a teljesítményben is előfordulhat.

Jön Európába a Toyota Camry 1

A Camry érkezésével okafogyottá válik az Avensis további forgalmazása; még akkor is, ha az új modell (4879 mm hossz; 2824 mm tengelytáv) érezhetően nagyobb, mint az eddigi zászlóshajó (4750 mm hossz; 2700 mm tengelytáv.) Másfelől az is felmerül, nem fogja-e a Camry megjelenése veszélyeztetni a vele rokon padlólemezre épülő Lexus ES (4975 mm hossz; 2869 mm tengelytáv) eladásait.

A Camry értékesítése 2019 első negyedévében veszi kezdetét.