Először a hatvanas évek végén jelent meg az Aston Martin kínálatában a DBS típusjelzés, mint a márka első V8-as modellje. 2007 és 2012 között visszatért a név, leváltva a Vanquish modellt a cég palettájának élén, ám az elmúlt hat évben ismét nyugdíjazták, visszahozva a Vanquish-t.
Most viszont ismét a DBS került előtérbe, nem is akárhogyan. A Superleggera (szuperkönnyű) utótaghoz méltóan karosszériája szénszálas panelekből épül fel, így az 5,2 literes V12-es motornak nincs túlzottan nehéz dolga: a 725 lóerős, 900 Nm nyomatékú erőforrás 3,4 mp alatt gyorsítja 100 km/órára az autót, a végsebesség 340 km/óra. Munkáját aktív szelepekkel szerelt, négy végcsöves kipufogórendszer segíti, az aszfaltra a márkán belül páratlan 180 kilogrammal préseli le az autót fejlett aerodinamikai csomagja.
A DBS Superleggera hátsó kerekeihez nyolcfokozatú automata sebességváltón és mechanikus, részlegesen önzáró differenciálművön keresztül jut el a hajtóerő. A futómű a DB11 konstrukciójának továbbfejlesztése, elöl kovácsolt elemekből felépülő kettős keresztlengőkarok, hátul multilink felfüggesztés dolgozik. A lengéscsillapítás adaptív, a motor és a futómű karakterisztikája három fokozatban állítható.
Mindezt nem mérik olcsón: az autó németországi belépő ára 89,9 millió forint, az értékesítés a harmadik negyedévben veszi kezdetét.