Jó dolog ez a goodwoodi sebességfesztivál: a szokásosnál is beszédesebbek itt az autóipari mérnökök. A Toyota Supra projekt főmérnöke, Tecuja Tada például elkottyantotta, hogy az autó ugyanolyan nyomatékos lesz, mint a Lexus RC F, viszont jó 2-3 mázsával könnyebb lesz annál. Ez 530 Nm-t és másfél tonnát jelent, amit a 911 Carrera S és az Audi S5 szintje – mindezt a GT86-nál rövidebb tengelytáv mellett.
A másik fontos hír nem tőle, hanem a ZF váltógyár belső levelezéséből kiszivárgott (kiszivárogtatott?) dokumentumból származik: úgy tűnik, a 340 lóerős, 3,0 literes soros hathengeres motor mellett egy 265 lovas, kétliteres négyhengeres turbómotorral is meg lehet majd rendelni az autót. Ez utóbbit könnyebbnek, fordulékonyabbnak ígéri Tada úr, aki – talán belső poénként – azt javasolta a rajongóknak: aki 2JZ blokk beépítésben gondolkodik, ezt vegye, jobban jár vele.
A 2JZ a Toyota ősi, legendás sorhatos blokkja, amely az utolsó Suprában (1991-2002) turbós kivitelben ért el kultikus státuszt, tuningmesterek nem ritkán ezer lóerőt is kihoztak a vasblokkos DOHC motorból.