Alig két éve indította útjára prémiummárkáját a Hyundai, a Genesis brand máris olyan eredményeket könyvelhet el magának az autópiacon, amelyek azt bizonyítják, hogy ez az új márka nem valamiféle útkeresés. A Genesis valami nagyon is konkrét dolog, amely képes arra, hogy régi-régi neveket utasítson maga mögé objektív megmérettetésekben.
A Consumer Reports a fogyasztói társadalmak egyik bibliája, 1936 óta mondja meg a vásárlóknak ez az amerikai magazin a tutit. Ez a magazin mondta ki most a G70-ről, a 3-as BMW-k, A4-es Audik, C-Mercik, IS Lexusok koreai kihívójáról, hogy bizony a legjobb a maga kategóriájában. Ha erre az a válasz, hogy a Hyundai megvette a CR-t, akkor azt kell gondolnunk, hogy a JD Powert és az AutoPacificet is megvette, ugyanis ezek a vevőelégedettség-kutatással foglalkozó szervezetek szintén a Genesis G70-et tették kategóriája élére legutóbbi jelentésükben.
Ezek egyelőre amerikai hírek, de az európai prémiumautó-kereskedők sem alhatnak nyugodtan. A Hyundai 2020-ra ígéri a Genesis márka európai bevezetését.