A francia PSA-konszernbe betagozódó Opelnél a számokban is megjelentek a kedvező fejlemények a cég tulajdonosváltása óta. 2018 első félévében az új konszernstruktúrában OV (Opel-Vauxhall) névvel jelölt német-brit leányvállalat több mint félmilliárd eurós profitot ért el, 9946 milliárd eurós árbevétel mellett.
Egészen pontosan 502 millió euró (164,2 milliárd Ft) az Opel-Vauxhall autóipari tevékenységéből származó eredmény, ami létfontosságú az Opelnek. A cég ugyanis 2017-ben sem tudta elérni a nullszaldót, a vállalat 1999 óta veszteséges. A javuló jövedelmezőséghez nagyban hozzájárul az SUV-modellek sikere. A Mokka X a General Motors-korszak autója, de a Crossland X és a Grandland X teljes motorkínálata és zömmel technikája is a francia anyavállalat autóiból, a 208-ból illetve a 3008-ból érkezik, ami nagyban hozzájárul a profitábilis gyártásukhoz. A következő Opel Corsa is átáll francia technikára a 208 rokonaként.
Az Opellé vált francia autókhoz kapcsolódó alapsztori a Vezessnél a következő történet. Kollégánk egy ismerőse sokat panaszkodott második generációs Renault Cliójára, ami helyett szeretett volna egy nem francia autót. Az illető pár hete betért egy fővárosi Opel-szalonba és azóta büszke tulajdonosa egy Crossland X-nek, amelyben német autóként sokkal jobban bízik. Az értékesítőtől aligha várható el, hogy képbe helyezze a hölgyet a Peugeot 2008-ból és a Citroën C3 Aircrossból származó technikával kapcsolatban, és mivel a hölgy nem nézett utána a típusnak autós szaklapokban, hatott az Opel-embléma.