Igazi különlegességet kínál eladásra egy holland autókereskedés, egy Peugeot 205 T16-osnak keresnek új gazdát.
A Peugeot történetének egyik legsikeresebb, legismertebb és legfontosabb típusa volt az 1983-ban bemutatott 205-ös. Amely nemcsak eladási sikereket hozott a francia márkának, de a rali pályákon is csillogott.
A rali-világbajnokság legfelsőbb osztályában, a B-csoportban is bizonyított az autó ahol 1985-ben és 1986-ban megnyerte a konstruktőri bajnoki címet, illetve az azzal versenyző Timo Salonen és Juha Kankkunen az egyéni világbajnoki címet is elhódította.





A korabeli szabályzat megkövetelte egy legalább 200 darabos homologizációs széria legyártását. Így készült el az utcai kivitelű T16. Amely bár eltért a versenyváltozattól, de így is sokkal inkább volt versenyautó, mint utcai járgány. Összkerékhajtását és 1.8 literes turbómotorját (amelyet keresztben, a hátsó tengely elé építettek be) a versenyautótól örökölte. Teljesítménye 200 lóerő volt, amely ugyan fele volt a versenyautóénak, de utcán ez is több volt mint elég.
Nemcsak azért volt nehéz megszerezni, mert kevés készült belőle, de korabeli árakon annyiba került, mint egy Porsche vagy Ferrari – és ritkasága okán értékét legalább olyan jól is tartja, mint azok. Leszámítva az első darabot, amely fehér színben készült, az összes szürke fényezést kapott. A holland Veni Vidi Vici által eladásra kínált autó a 123-as alvázszámú példány, amelyet 1985 nyarán adtak át eredeti tulajdonosának a németországi Kölnben. Két évvel később Svájcba került, majd 1990-ben – ekkor már féltett gyűjtői kincsként – visszautazott Németországba, ahol 26 éven át gazdagította ugyanannak a rajongónak a gyűjteményét.
2016-ban ismét gazdát cserélt, és mivel ekkor már régóta állt, új tulajdonosa teljes körűen restauráltatta , 15 ezer eurót (4,8 millió forint) költött rá. A mindössze 11 500 kilométert futott autó tökéletesen üzemképes, esztétikailag pedig makulátlan állapotban várja új gazdáját. Az első kerekeken még az eredeti, gyári abroncsok vannak.A különleges kincs 195 ezer euró, azaz mintegy 63 millió forint. Ennyiért persze akár egy új McLaren 570S, Porsche 911 Turbo S vagy Ferrari Portofino is megvehető.