Nem sokkal azután, hogy a SEAT függetlenítette sportos részlegét, máris kiderülni látszik, milyen irányban indul tovább az immár önálló márkaként működő Cupra. Az Ateca bemutatása ugyanis csak a kezdet volt, egy spanyol autós szaklap szerint már dolgoznak a SEAT Arona sportverzióján.

A Cupra Arona már 2020 végén piacra kerülhet, és gyakorlatilag a Polo GTI emelt hasú verziója lesz, azaz 200 lóerős, négyhengeres turbómotor kerülhet az orrába.

Veszettül sportos terepjárót épít a SEAT 1

200 lóerő, 320 Nm – csak a címke változik majd. A Polo GTI 6,7 mp alatt gyorsul 100 km/órára; ha a Cupra Arona megüti a 7 másodpercet, nagyon kemény lesz.

A városi sportterepjáró módosításainak a sorából a futómű és a fékrendszer sem marad ki, és persze teljes körű optikai morcosításra is számítunk, a dupla ikerkipufogótól a sportülésekig.