Jövő tavasztól egy új motorral, a Civicből ismert, ott 182 lóerőt teljesítő 1,5 literes benzines turbómotorral bővül a Honda HR-V kínálata. Az eddig is alkalmazott 1,6 literes dízel is megújul, ám ennek részleteiről még nincsenek információk. Annál inkább az 1,5 literes szívómotorról, amely októbertől már megújult kivitelében készül: a belső súrlódást csökkentő megoldások (hengerfal, vezérműlánc) révén valamelyest csökkent a 130 lóerős, 155 Nm nyomatékú motor CO2-kibocsátása (CVT váltóval a korábbi 125 helyett 121 g/km), és ezzel együtt a fogyasztása.
A modell megjelenése is változik: még merészebb lesz a „szárnyas” orrkialakítás, az eddigi fekete/króm kombinációt magas fényű sötét krómfelület váltja fel a maszkon. Az első lökhárítót mély légbeömlők tagolják, azok házában kaptak helyet a kör alakú ködfényszórók, míg a reflektorok vetítőlencsések lesznek, továbbá átdolgozták és mostantól szériakivitelben kínálják a LED-es nappali fényeket. Hátul sötét króm dekorsávon köszön vissza az új orrkialakítás; a hátsó lámpatestek sötétített burát kaptak.
A magasabb felszereltségű modellek új 17 colos könnyűfém keréktárcsákat kapnak, a kipufogóvég krómozott kivitelű, az első és hátsó lámpatestek teljes LED-es kialakításúak lesznek. A nyolctagú színpaletta újdonsága egy metálkék árnyalat.
Ami nem változik, az a bámulatos Magic Seat variálható hátsó ülésrendszer. Elöl viszont új üléseket kap a vezető és utasa, az ülőlap és a háttámla egyaránt jobb megtámasztást ad, főleg a válltájékon. Az alapkivitelű szövetkárpit igényesebb anyagból készül, a csúcskivitel alapfelszereltségéhez tartozik a bőrkárpitozás.
Az utazás minőségét feljavított zajszigetelés fokozza: az első tűzfalon, a kerékíveknél, a csomagtartónál, valamint az összes oldalajtón vastagabb a hangszigetelő anyag, a gazdagabb kivitelek aktív zajszűrő technológiát is kapnak.