A JATO Dynamics az első féléves eladási eredmények alapján összeállította szokásos rangsorát, mi pedig böngészünk benne.
A világ autópiaca 3,6 százalékot nőtt 2017. első félévéhez képest, és elérte a 44,03 millió darabot. Az abszolút legnagyobb nemzeti piac Kína, utána következik az USA, Japán, és India – bizony; India átvette a negyedik helyet Németországtól, és várhatóan 2021-re fellép a dobogóra is.
A világ autópiaca 3,6 százalékot nőtt 2017. első félévéhez képest, és elérte a 44,03 millió darabot. Az abszolút legnagyobb nemzeti piac Kína, utána következik az USA, Japán, és India – bizony; India átvette a negyedik helyet Németországtól, és várhatóan 2021-re fellép a dobogóra is.
Fotó megosztása:
Európa persze nagyobb az USA-nál is, de az nem nemzeti piac, ugye.
Európa persze nagyobb az USA-nál is, de az nem nemzeti piac, ugye.
Fotó megosztása:
A legnépszerűbbek továbbra is a SUV-ok, ráadásul olyan mértékben növekednek, amit csak a luxusautók (egyébként elhanyagolható méretű szegmense tud űberelni.
A legnépszerűbbek továbbra is a SUV-ok, ráadásul olyan mértékben növekednek, amit csak a luxusautók (egyébként elhanyagolható méretű szegmense tud űberelni.
Fotó megosztása:
A szabadidőjárműveken belül is a középkategória és a kompaktok viszik a prímet.
A szabadidőjárműveken belül is a középkategória és a kompaktok viszik a prímet.
Fotó megosztása:
Az egyes piacok közül nem az USA, hanem Oroszország szereti a legjobban a SUV-okat.
Az egyes piacok közül nem az USA, hanem Oroszország szereti a legjobban a SUV-okat.
Fotó megosztása:
A SUV-ok gyártásában pedig a Renault-Nissan Szövetség a legnagyobb.
A SUV-ok gyártásában pedig a Renault-Nissan Szövetség a legnagyobb.
Fotó megosztása:
Ami a legnépszerűbb típusokat illeti, a Ford F-150 verhetetlenül vezet, de ez több méretosztály gyűjtőneve, ráadásul létravázas teherjármű, szóval ugorjuk át. Mögötte a Toyota Corolla és a VW Golf tanyázik, mint rendesen.
Ami a legnépszerűbb típusokat illeti, a Ford F-150 verhetetlenül vezet, de ez több méretosztály gyűjtőneve, ráadásul létravázas teherjármű, szóval ugorjuk át. Mögötte a Toyota Corolla és a VW Golf tanyázik, mint rendesen.
Fotó megosztása:
Ha a legnépszerűbb személyautó Toyota, a legnépszerűbb SUV szintén Toyota: a RAV4, ha hajszállal is, de megverte a Nissan X-Trailt. Az egyéb kategóriagyőzteseket a képen láthatod: két-két elsőséget kap a Mercedes és a Volkswagen, hármat a Ford. Hyundai és a kínai Hongguang viszi a fennmaradó két kategóriát.
Ha a legnépszerűbb személyautó Toyota, a legnépszerűbb SUV szintén Toyota: a RAV4, ha hajszállal is, de megverte a Nissan X-Trailt. Az egyéb kategóriagyőzteseket a képen láthatod: két-két elsőséget kap a Mercedes és a Volkswagen, hármat a Ford. Hyundai és a kínai Hongguang viszi a fennmaradó két kategóriát.
Fotó megosztása:
Európa persze nagyobb az USA-nál is, de az nem nemzeti piac, ugye.
A legnépszerűbbek továbbra is az SUV-k, ráadásul olyan mértékben növekednek, amit csak a luxusautók (egyébként elhanyagolható méretű) szegmense tud überelni.
A szabadidőjárműveken belül is a középkategória és a kompaktok viszik a prímet.
Az egyes piacok közül nem az USA, hanem Oroszország szereti a legjobban az SUV-kat.
Az SUV-k gyártásában pedig a Renault-Nissan Szövetség a legnagyobb.
Ami a legnépszerűbb típusokat illeti, a Ford F-150 verhetetlenül vezet, de ez több méretosztály gyűjtőneve, ráadásul létravázas teherjármű, szóval ugorjuk át. Mögötte a Toyota Corolla és a VW Golf tanyázik, mint rendesen.
Ha a legnépszerűbb személyautó Toyota, a legnépszerűbb SUV szintén Toyota: a RAV4, ha hajszállal is, de megverte a Nissan X-Trailt. Az egyéb kategóriagyőzteseket a képen láthatod: két-két elsőséget kap a Mercedes és a Volkswagen, hármat a Ford. Hyundai és a kínai Hongguang viszi a fennmaradó két kategóriát.
Forrás: JATO Dynamics, Smarter Media