Már a hetedik generációs 3-as bevezetését készíti elő a BMW, és ennek keretében a Nürburgringen vallatták az új fejlesztésű komponenseket, és ha már teszteltek, a részletekbe is beavatja a világot a gyártó.

Még sportosabb lesz a következő BMW 3 1
Még sportosabb lesz a következő BMW 3 25

Szélesebb a nyomtáv, ami dinamikusabbá, pontosabban kormányozhatóvá teszi az autót. Mindkét tengelynél új geometriát alkalmaztak, valamint különleges lengéscsillapítókat fejlesztettek, amelyek a be- és kirugózás mértékének függvényében változtatják a csillapítás mértékét, ami elvileg apró kitéréseknél (pl. keresztbordák) megakadályozza a vibrációk kialakulását.

Még sportosabb lesz a következő BMW 3 26

Ezt a technológiát elvben alapfelszerelésként kínálják majd minden 3-as szedánon. Lesz persze M futómű is (10 mm ültetéssel), ugyanezekkel a különleges lengéscsillapítókkal, de 20 százalékkal erősebb csillapítással. Az M futóművet kizárólag változó áttételű sportkormányművel kínálják.

Még sportosabb lesz a következő BMW 3 27

A hajtóerőt elektronikusan vezérelt, részlegesen önzáró M hátsó differenciálmű segít hatékonyan átvinni az aszfaltra; a rendszer még azelőtt meghatározza a nyomaték megosztásának mértékét, hogy megcsúsznának a kerekek.

Még sportosabb lesz a következő BMW 3 28

A BMW teljesen átdolgozta négyhengeres motorkínálatának csúcsmodelljét, amely minden eddiginél erősebb lesz, ugyanakkor takarékosabb is, ami részben a továbbfejlesztett nyolcfokozatú automata váltónak köszönhető.

a videó a hirdetés után indul