Már a hetedik generációs 3-as bevezetését készíti elő a BMW, és ennek keretében a Nürburgringen vallatták az új fejlesztésű komponenseket, és ha már teszteltek, a részletekbe is beavatja a világot a gyártó.
Az új BMW 3 az eddiginél is sportosabb hangolást kap. A tömegközéppontot 10 százalékkal lejjebb vitték, a tengelyterhelés 50:50 arányban oszlik meg, a menetkész tömeg akár 55 kilogrammal csökken, miközben persze a karosszéria merevsége jelentősen nő.
Az új BMW 3 az eddiginél is sportosabb hangolást kap. A tömegközéppontot 10 százalékkal lejjebb vitték, a tengelyterhelés 50:50 arányban oszlik meg, a menetkész tömeg akár 55 kilogrammal csökken, miközben persze a karosszéria merevsége jelentősen nő.
Fotó megosztása:
A hajtóerőt elektronikusan vezérelt, részlegesen önzáró M hátsó differenciálmű segít hatékonyan átvinni az aszfaltra; a rendszer még azelőtt meghatározza a nyomaték megosztásának mértékét, hogy megcsúsznának a kerekek.
A hajtóerőt elektronikusan vezérelt, részlegesen önzáró M hátsó differenciálmű segít hatékonyan átvinni az aszfaltra; a rendszer még azelőtt meghatározza a nyomaték megosztásának mértékét, hogy megcsúsznának a kerekek.
Fotó megosztása:
Ezt a technológiát elvben alapfelszerelésként kínálják majd minden 3-as szedánon. Lesz persze M futómű is (10 mm ültetéssel), ugyanezekkel a különleges lengéscsillapítókkal, de 20 százalékkal erősebb csillapítással. Az M futóművet kizárólag változó áttételű sportkormányművel kínálják.
Ezt a technológiát elvben alapfelszerelésként kínálják majd minden 3-as szedánon. Lesz persze M futómű is (10 mm ültetéssel), ugyanezekkel a különleges lengéscsillapítókkal, de 20 százalékkal erősebb csillapítással. Az M futóművet kizárólag változó áttételű sportkormányművel kínálják.
Fotó megosztása:
Szélesebb a nyomtáv, ami dinamikusabbá, pontosabban kormányozhatóvá teszi az autót. Mindkét tengelynél új geometriát alkalmaztak, valamint különleges lengéscsillapítókat fejlesztettek, amelyek a be- és kirugózás mértékének függvényében változtatják a csillapítás mértékét, ami elvileg apró kitéréseknél (pl. keresztbordák) megakadályozza a vibrációk kialakulását.
Szélesebb a nyomtáv, ami dinamikusabbá, pontosabban kormányozhatóvá teszi az autót. Mindkét tengelynél új geometriát alkalmaztak, valamint különleges lengéscsillapítókat fejlesztettek, amelyek a be- és kirugózás mértékének függvényében változtatják a csillapítás mértékét, ami elvileg apró kitéréseknél (pl. keresztbordák) megakadályozza a vibrációk kialakulását.
Fotó megosztása:
A BMW teljesen átdolgozta négyhengeres motorkínálatának csúcsmodelljét, amely minden eddiginél erősebb lesz, ugyanakkor takarékosabb is, ami részben a továbbfejlesztett nyolcfokozatú automata váltónak köszönhető.
A BMW teljesen átdolgozta négyhengeres motorkínálatának csúcsmodelljét, amely minden eddiginél erősebb lesz, ugyanakkor takarékosabb is, ami részben a továbbfejlesztett nyolcfokozatú automata váltónak köszönhető.
Fotó megosztása:
Szélesebb a nyomtáv, ami dinamikusabbá, pontosabban kormányozhatóvá teszi az autót. Mindkét tengelynél új geometriát alkalmaztak, valamint különleges lengéscsillapítókat fejlesztettek, amelyek a be- és kirugózás mértékének függvényében változtatják a csillapítás mértékét, ami elvileg apró kitéréseknél (pl. keresztbordák) megakadályozza a vibrációk kialakulását.
Ezt a technológiát elvben alapfelszerelésként kínálják majd minden 3-as szedánon. Lesz persze M futómű is (10 mm ültetéssel), ugyanezekkel a különleges lengéscsillapítókkal, de 20 százalékkal erősebb csillapítással. Az M futóművet kizárólag változó áttételű sportkormányművel kínálják.
A hajtóerőt elektronikusan vezérelt, részlegesen önzáró M hátsó differenciálmű segít hatékonyan átvinni az aszfaltra; a rendszer még azelőtt meghatározza a nyomaték megosztásának mértékét, hogy megcsúsznának a kerekek.
A BMW teljesen átdolgozta négyhengeres motorkínálatának csúcsmodelljét, amely minden eddiginél erősebb lesz, ugyanakkor takarékosabb is, ami részben a továbbfejlesztett nyolcfokozatú automata váltónak köszönhető.
a videó a hirdetés után indul