Tisztán elektromos meghajtású, 4,06 méteres városi crossover az Opel GT X Experimental tanulmány, amely minden elemében szakít a márka eddig arculatával, és újat alkot helyette.
Fotó megosztása:
A homlokzatra rímel az újraértelmezett műszeregység, amely egyetlen, egybefüggő monitorként jelenik meg a vezető előtt; a két szélén a visszapillantó tükröket helyettesítő kamerák képe jelenik meg.
Fotó megosztása:
2018 Opel GT X Experimental
Fotó megosztása:
2018 Opel GT X Experimental
Fotó megosztása:
2018 Opel GT X Experimental
Fotó megosztása:
2018 Opel GT X Experimental
Fotó megosztása:
2018 Opel GT X Experimental
Fotó megosztása:
Az 50 kWh kapacitású lítiumion akkumulátorral hajtott tanulmány III. szintű autonómiára képes, azaz a vezető felügyelete alatt szinte bármilyen manővert képes önállóan végrehajtani.
Fotó megosztása:
2018 Opel GT X Experimental
Fotó megosztása:
Az autó vadonatúj arcot is kapott; a sötétített plexifelület egyrészt kiváltja a villanyautóknál felesleges hűtőrácsot, másrészt mögötte helyezkednek el az autonóm mobilitást lehetővé tevő kamerák és radarok.
Fotó megosztása:
A hátsó ajtók hátrafelé nyílnak, ráadásul hátsó élüknél közvetlenül kezdődik a csomagtérfedél, így a karosszériát kevesebb rés tagolja.
Fotó megosztása:
2018 Opel GT X Experimental
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: