

1/20
Három éven belül minden új Infiniti részben vagy teljesen elektromos hajtáslánccal kerül piacra, jelentette be már korábban a japán márka, ám gyanús, hogy nem lesz köztük olyan dögös sportkocsi, mint a Prototype 10.
Három éven belül minden új Infiniti részben vagy teljesen elektromos hajtáslánccal kerül piacra, jelentette be már korábban a japán márka, ám gyanús, hogy nem lesz köztük olyan dögös sportkocsi, mint a Prototype 10.
Fotó megosztása:

2/20
A motorsport ihletésű kormánykerék apró, ráadásul tisztán elektronikus, így nincs tényleges kormányoszlop; a biztonsági öv négypontos.
A motorsport ihletésű kormánykerék apró, ráadásul tisztán elektronikus, így nincs tényleges kormányoszlop; a biztonsági öv négypontos.
Fotó megosztása:

3/20
Fotó megosztása:

5/20
Speciális légterelők tehermentesítik a sofőr nyakát, és irányítják a levegőt a mögötte lévő hűtőnyílásokba, amelyek az akkucsomagokat hivatottak óvni a túlhevüléstől.
Speciális légterelők tehermentesítik a sofőr nyakát, és irányítják a levegőt a mögötte lévő hűtőnyílásokba, amelyek az akkucsomagokat hivatottak óvni a túlhevüléstől.
Fotó megosztása:

6/20
Fotó megosztása:

7/20
A tavaly bemutatott Prototype 9 sportkocsi és az idei Q Inspiration szedántanulmány szellemi hagyatékát ápoló, együléses újonc az elektromos meghajtás sajátosságait kihasználva teljesen sík padlólemezt kapott, ami nagyban javítja a modell aerodinamikai jellemzőit.
A tavaly bemutatott Prototype 9 sportkocsi és az idei Q Inspiration szedántanulmány szellemi hagyatékát ápoló, együléses újonc az elektromos meghajtás sajátosságait kihasználva teljesen sík padlólemezt kapott, ami nagyban javítja a modell aerodinamikai jellemzőit.
Fotó megosztása:

9/20
Fotó megosztása:

10/20
Fotó megosztása:

11/20
Fotó megosztása:

13/20
Szintén ennek köszönhető az ultra mély üléshelyzet, amelyre szükség is volt, hiszen a vezető feje még így is messze kiemelkedik a karosszériából.
Szintén ennek köszönhető az ultra mély üléshelyzet, amelyre szükség is volt, hiszen a vezető feje még így is messze kiemelkedik a karosszériából.
Fotó megosztása:

14/20
Fotó megosztása:

15/20
Szintén ennek köszönhető az ultra mély üléshelyzet, amelyre szükség is volt, hiszen a vezető feje még így is messze kiemelkedik a karosszériából.
Szintén ennek köszönhető az ultra mély üléshelyzet, amelyre szükség is volt, hiszen a vezető feje még így is messze kiemelkedik a karosszériából.
Fotó megosztása:

17/20
Fotó megosztása:

18/20
Fotó megosztása:

19/20
Fotó megosztása:















Fotó megosztása:

A tavaly bemutatott Prototype 9 sportkocsi és az idei Q Inspiration szedántanulmány szellemi hagyatékát ápoló, együléses újonc az elektromos meghajtás sajátosságait kihasználva teljesen sík padlólemezt kapott, ami nagyban javítja a modell aerodinamikai jellemzőit.

Szintén ennek köszönhető az ultra mély üléshelyzet, amelyre szükség is volt, hiszen a vezető feje még így is messze kiemelkedik a karosszériából.

Speciális légterelők tehermentesítik a sofőr nyakát, és irányítják a levegőt a mögötte lévő hűtőnyílásokba, amelyek az akkucsomagokat hivatottak óvni a túlhevüléstől.

A motorsport ihletésű kormánykerék apró, ráadásul tisztán elektronikus, így nincs tényleges kormányoszlop; a biztonsági öv négypontos.