Megújul a Lexus RC, és ennek apropóján a gyár megpróbál valamiféle arculati egységet teremteni a márka kupéi (jelenleg az RC és LC) között.
Egymás fölé rendezett LED-szegmensekből áll a fényszóró, módosították a nappali fény karakterét, átrajzolták az első lökhárító sarkait, és friss rácsozatot adtak a hűtőmaszknak.
Egymás fölé rendezett LED-szegmensekből áll a fényszóró, módosították a nappali fény karakterét, átrajzolták az első lökhárító sarkait, és friss rácsozatot adtak a hűtőmaszknak.
Fotó megosztása:
Az utastérben új színvilág, magasabbra költöztetett, megnövelt méretű térdpárnázat, elegánsabb tenyértámasz várja az utasokat. A műszerfal felső részén megjelent az LC-ből ismert, analóg időmérő óra.
Az utastérben új színvilág, magasabbra költöztetett, megnövelt méretű térdpárnázat, elegánsabb tenyértámasz várja az utasokat. A műszerfal felső részén megjelent az LC-ből ismert, analóg időmérő óra.
Fotó megosztása:
A hivatalos világpremier októberben lesz, a forgalmazás vélhetőleg ezzel egy időben indul be.
A hivatalos világpremier októberben lesz, a forgalmazás vélhetőleg ezzel egy időben indul be.
Fotó megosztása:
Hátul légkivezető nyílások tagolják a lökhárítót, és agresszívabb lett a hátsó lámpatestek belső szerkezete.
Hátul légkivezető nyílások tagolják a lökhárítót, és agresszívabb lett a hátsó lámpatestek belső szerkezete.
Fotó megosztása:
Javult a modell aerodinamikája, de a futóműhöz is hozzányúltak: mostantól még csekélyebb függőleges kitéréssel, illetve oldaldőléssel rugózik az autó, újak az abroncsok is, továbbfejlesztették a kormányművet, valamint javítottak a gázreakción.
Javult a modell aerodinamikája, de a futóműhöz is hozzányúltak: mostantól még csekélyebb függőleges kitéréssel, illetve oldaldőléssel rugózik az autó, újak az abroncsok is, továbbfejlesztették a kormányművet, valamint javítottak a gázreakción.
Fotó megosztása:
Hátul légkivezető nyílások tagolják a lökhárítót, és agresszívabb lett a hátsó lámpatestek belső szerkezete.
Az utastérben új színvilág, magasabbra költöztetett, megnövelt méretű térdpárnázat, elegánsabb tenyértámasz várja az utasokat. A műszerfal felső részén megjelent az LC-ből ismert analóg óra.
Javult a modell aerodinamikája, de a futóműhöz is hozzányúltak: mostantól még csekélyebb függőleges kitéréssel, illetve oldaldőléssel rugózik az autó, újak az abroncsok is, továbbfejlesztették a kormányművet, valamint javítottak a gázreakción.
A hivatalos világpremier októberben lesz, a forgalmazás vélhetőleg ezzel egy időben indul be.