Taxikban és nyújtott limókban láthattunk már ilyet, szériagyártású autó gyári extralistáján már ritkábban szerepel az első és hátsó üléssort egymástól elválasztó fal – pedig olykor milyen jól jönne, nem csak fontos üzletemberek és politikusok hivatali autójában, de egy átlagos családi kocsiban is, ahol a tizenévesek szórakozásról alkotott elképzelése nem mindig kompatibilis a szüleik által preferált utazási környezettel.
A Rolls-Royce Kínában mutatta be azt az új panelt, amely a Phantom nyújtott tengelytávú kivitelében biztosít minden eddiginél nagyobb nyugalmat a hátul utazóknak (és a sofőrnek). Az övvonal alatt a szokásos elválasztó falat találjuk, két darab 12 colos monitorral, fölötte pedig egy elektrokróm üvegfelületet, amely gombnyomásra opálossá válik, így gátolva az átlátást.
A fal nem csak a fényt, a hangot is megszűri: kifejezetten az emberi beszédhang frekvenciatartományára hangolt szigetelést építettek be, így a hátul megtárgyalt üzleti titkok (vagy bármi más) nem jutnak a sofőr fülébe. A két szakasz között elektronikus kommunikációs rendszer biztosít kapcsolatot – hátulról előre egy gombnyomás kell csupán az utasítások kiadásához, míg a sofőr beszélgetést kezdeményezhet, amit a hátul ülők elfogadnak, vagy elutasítanak.
A falba egy átadó nyílást is szerkesztettek. Ez csak hátulról nyitható, és arra szolgál, hogy az elöl ülők dokumentumokat vagy egyéb tárgyakat (a mobiltelefontól az éles kézigránátig) adjanak hátra a védett utasoknak.
Az oldalablakoknál nem alkalmazta az elektrokróm funkciót a Rolls-Royce; itt megmaradtak a szokásos sötétítés + elhúzható függöny kombónál.