A picuri Arona és a kompakt Ateca után hamarosan érkezik a Seat Tarraco, a spanyol márka eddigi legnagyobb szabadidőjárműve.

A prototípust még teszteli a gyár, de néhány érdekes információt megosztottak velünk.

Terepen tesztelik a Seat új SUV-ját 1

Az autó 70 százalékos lejtőn és 85 százalékos oldaldőlésű rézsűn képes haladni. Ha valamit mégis elnéztünk, és borulás lesz belőle, akkor sincs (nagy) baj: a borulásasszisztens ilyenkor oldja az ajtózárakat, leállítja a motort, és automatikusan vészhívást kezdeményez.

a videó a hirdetés után indul

Az autó hat különböző üzemmódban használható, ezek között lesz kifejezetten terepre szánt offroad fokozat is. Az alkalmazkodást az adaptív lengéscsillapítás segíti.

A csomagtér kapacitását sem hallgatta el a gyár; ötszemélyes kivitelben gigászi 760 liter áll rendelkezésre.

További részletek szeptember 18-án.

a videó a hirdetés után indul