Ha nem látnánk, de egyet tippelhetnénk, akkor is tudnánk, hogy a manapság nagyon divatos szabadidőjármű formátumban bocsátja piacra első szériagyártású villanyautóját a Mercedes.
Ha nem látnánk, de egyet tippelhetnénk, akkor is tudnánk, hogy a manapság nagyon divatos szabadidőjármű formátumban bocsátja piacra első szériagyártású villanyautóját a Mercedes.
Fotó megosztása:
Balesetben lekapcsol az elektromos rendszer, de különböző pontokon kézzel is áramtalanítható az autó.
Balesetben lekapcsol az elektromos rendszer, de különböző pontokon kézzel is áramtalanítható az autó.
Fotó megosztása:
Természetesen van indulás előtti klimatizálás funkció, ahogy kérhető olyan navigációs útvonaltervezés is, amely a töltési feltételeket is figyelembe veszi (tehát pl. inkább kerülőt tesz, ha azzal időt nyerhetünk egy gyorstöltőnél).
Természetesen van indulás előtti klimatizálás funkció, ahogy kérhető olyan navigációs útvonaltervezés is, amely a töltési feltételeket is figyelembe veszi (tehát pl. inkább kerülőt tesz, ha azzal időt nyerhetünk egy gyorstöltőnél).
Fotó megosztása:
A multimédia rendszert felszerelték egy sor villanyautós funkcióval: megjeleníti az energiaáramlást, a hatótávolságot, a töltöttséget, és így tovább. Innen kezelhetők az üzemmódok, a navigáció, a töltési áramerősség stb. is.
A multimédia rendszert felszerelték egy sor villanyautós funkcióval: megjeleníti az energiaáramlást, a hatótávolságot, a töltöttséget, és így tovább. Innen kezelhetők az üzemmódok, a navigáció, a töltési áramerősség stb. is.
Fotó megosztása:
A csomagtartó kb. 500 literes, a hasznos terhelhetőség több mint fél tonna.
A csomagtartó kb. 500 literes, a hasznos terhelhetőség több mint fél tonna.
Fotó megosztása:
A vízhűtéses, fedélzeti váltóáramú akkutöltő 7,4 kW-tal tölt, de ha a tulajdonos felszereltet otthonában egy egyenáramú fali töltődobozt, akár háromszor ilyen gyorsan feltölthető az akku. A maximális megengedett töltési teljesítmény 110 kW.
A vízhűtéses, fedélzeti váltóáramú akkutöltő 7,4 kW-tal tölt, de ha a tulajdonos felszereltet otthonában egy egyenáramú fali töltődobozt, akár háromszor ilyen gyorsan feltölthető az akku. A maximális megengedett töltési teljesítmény 110 kW.
Fotó megosztása:
Az autó elektronikusan korlátozott végsebessége 180 km/óra, álló helyzetből 5,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára.
Az autó elektronikusan korlátozott végsebessége 180 km/óra, álló helyzetből 5,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára.
Fotó megosztása:
Fontos szerephez jut az ECO Assist tanítóprogram: a műholdas navigáció, a jelzőtábla-felismerés, valamint a radart és sztereó kamerát használó vezetőtámogató rendszerek információi alapján kielemzi a forgalmi és menethelyzetet, és jelzi a sofőrnek, ha elveheti a gázt – például, mert hamarosan eléri a megengedett maximális sebességet, vagy mert kereszteződéshez közelít.
Fontos szerephez jut az ECO Assist tanítóprogram: a műholdas navigáció, a jelzőtábla-felismerés, valamint a radart és sztereó kamerát használó vezetőtámogató rendszerek információi alapján kielemzi a forgalmi és menethelyzetet, és jelzi a sofőrnek, ha elveheti a gázt – például, mert hamarosan eléri a megengedett maximális sebességet, vagy mert kereszteződéshez közelít.
Fotó megosztása:
Öt különböző üzemmód – komfort, öko, maximális hatótávolság, sport és egyéni – áll a vezető rendelkezésére. A fékenergia-visszanyerés mértéke a kormány mögötti fülekkel szabályozható, a gázpedál ellenállása üzemmódtól függően változik.
Öt különböző üzemmód – komfort, öko, maximális hatótávolság, sport és egyéni – áll a vezető rendelkezésére. A fékenergia-visszanyerés mértéke a kormány mögötti fülekkel szabályozható, a gázpedál ellenállása üzemmódtól függően változik.
Fotó megosztása:
A lítium-ion akkumulátorcsomag (kapacitása 80 kWh) 650 kilót nyom, így nem csoda, hogy az autó menetkész tömege meghaladja a 2,4 tonnát. A hatótávolság az előzetes számítások szerint 450 kilométer.
A lítium-ion akkumulátorcsomag (kapacitása 80 kWh) 650 kilót nyom, így nem csoda, hogy az autó menetkész tömege meghaladja a 2,4 tonnát. A hatótávolság az előzetes számítások szerint 450 kilométer.
Fotó megosztása:
Az összkerékhajtású hajtáslánc tengelyenként egy-egy villanymotort alkalmaz – az elülsőt takarékosságra, finom elindulásokra hangolták, míg a hátsó adja a lökést, ha igazán menni akarunk. Összteljesítményük 300 kW (408 LE), a kombinált forgatónyomaték 765 Nm.
Az összkerékhajtású hajtáslánc tengelyenként egy-egy villanymotort alkalmaz – az elülsőt takarékosságra, finom elindulásokra hangolták, míg a hátsó adja a lökést, ha igazán menni akarunk. Összteljesítményük 300 kW (408 LE), a kombinált forgatónyomaték 765 Nm.
Fotó megosztása:
Extravagáns a műszerfal; a rózsaarany árnyalatú légbeömlő nyílások különleges hangulatot teremtenek.
Extravagáns a műszerfal; a rózsaarany árnyalatú légbeömlő nyílások különleges hangulatot teremtenek.
Fotó megosztása:
Az utastérben igyekeztek kihangsúlyozni az elektromos vonatkozást. A műszeregység mögötti burkolat és az ajtópanelek felső részének bordázott felülete például állítólag az erősítők hűtőbordáit idézi.
Az utastérben igyekeztek kihangsúlyozni az elektromos vonatkozást. A műszeregység mögötti burkolat és az ajtópanelek felső részének bordázott felülete például állítólag az erősítők hűtőbordáit idézi.
Fotó megosztása:
Mivel villanyautó, nincs szüksége klasszikus hűtőrácsra. Ennek helyén krómsávokkal tagolt fekete panel virít, amelynek tetején optikai szál húzódik végig, összekötve a nappali fényeket.
Mivel villanyautó, nincs szüksége klasszikus hűtőrácsra. Ennek helyén krómsávokkal tagolt fekete panel virít, amelynek tetején optikai szál húzódik végig, összekötve a nappali fényeket.
Fotó megosztása:
Az EQC meglehetősen méretes jószág; 476 cm hosszú, 188 széles, 162 magas, tengelytávja 287 cm.
Az EQC meglehetősen méretes jószág; 476 cm hosszú, 188 széles, 162 magas, tengelytávja 287 cm.
Fotó megosztása:
Az akkucsomag a padló alatt található, körülötte energiaelnyelő keret, a kettő között pedig deformálódó elemek. Mint egy kartervédő, elölről külön lemez óvja az akkucsomagot, nehogy nekiütődjön, belefúródjon valami.
Az akkucsomag a padló alatt található, körülötte energiaelnyelő keret, a kettő között pedig deformálódó elemek. Mint egy kartervédő, elölről külön lemez óvja az akkucsomagot, nehogy nekiütődjön, belefúródjon valami.
Fotó megosztása: