Aki már próbálta, tudja, aki még nem próbálta, igyekezzen minél gyorsabban pótolni az elmaradást: a kabriózás az autózás leginkább lélekemelő formái közé tartozik.
Nem számít a teljesítmény, nem számít a sebesség, egyedül a menetszél, az illatok, a bőrt simogató napfény (extrém kabrióbolondoknál a pilinckázó hópelyhek). Kabriózni egyedül is jó, de társaságban még jobb. Kettesben, esetleg négyesben – de eddig arra sehol nem volt lehetőség, hogy heten kabriózzunk együtt, mint a gonoszok.
Az autó jövőjével kapcsolatban sajnos le kell hűtenünk a kedélyeket: a csodakabriót csupán a beltér fotózásának megkönnyítésére készítették el, és azóta be is zúzták, hiszen a karosszériát merevítő tetőszerkezet nélkül életveszélyes volt. Ez persze nem akadályozta meg az ausztrál Car Advice portál munkatársait, hogy bekéredzkedjenek egy fotózással egybekötött tesztvezetésre – persze szigorúan forgalomtól elzárt területen.
A Range Rover Evoque Cabriolet sikere is mutatja, hogy van (lehet) piaca egy vászontetős crossovernek, szóval arra biztatnánk a Hyundait (és az összes többi gyártót), hogy bővítsék ebbe az irányba ezt az amúgy is rendkívül népszerű szegmenst.