Elődjénél 85 mm-rel hosszabb (4324 mm), 74-gyel szélesebb (1864 mm) és 13-mal magasabb (1304 mm) a BMW új Z4-es roadstere. Mivel a nagy tengelytáv stabilizál, a mérnökök 26 mm-rel közelebb húzták egymáshoz a két tengelyt (2470 mm), hogy fordulékonyabb legyen az autó; ugyanezt a célt szolgálják a jelentősen megnövelt nyomtávok: elöl 98 mm, hátul 57 mm a növekedés (1609/1616 mm).
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Teljes körű a vezetőtámogató rendszerek köre, a parkoló automata képes 50 méteren át visszakövetni a korábbi nyomvonalat (ha beálltunk, kiáll magától).
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Új első és hátsó futóművet szerkesztettek az autó alá, a kormánymű változó áttételezést és rásegítést kapott. Természetesen rendelhető (illetve az M40i esetében alapáras) az adaptív M Sport felfüggesztés, az M Sport fékrendszer, valamint az elektronikus vezérlésű M Sport differenciálmű.
Fotó megosztása:
Ha lent a tető, a rögzített bukókeretek közé rögzíthető háló csökkenti a turbulenciát. Az ülések mögött tárolórekeszek, a padlókonzolon fedett pohártartók szolgálják a mindennapi praktikumot. A csomagtartó 281 literes – másfélszer akkora, mint az elődmodellé – függetlenül a tető helyzetétől.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az autó megjelenését a hűtőmaszk átdolgozott rácsozata, valamint az új szerkezetű, egymás fölé rendezett szegmensekből álló első lámpatest határozza meg. A LED fényszóró alapáras, felárért adaptív vezérlésű, szelektív mátrixvilágítást kapunk.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A legkisebb kerékméret 18 colos, a legnagyobb húszas.
Fotó megosztása:
Ha megnéznéd az autóról készült filmeket, kattints ide.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A korábban bemutatott M40i (340 LE, 500 Nm, 4,5 mp, 250 km/óra, 7,4 l/100km) mellett két új motorral is megrendelhető bevezetésekor a Z4. A 197 lóerős, 320 Nm nyomatékú sDrive 20i 6,6 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 240 km/óra, átlagfogyasztása 6,1 l/100km, míg az sDrive 30i ugyanabból a kétliteres, négyhengeres blokkból 258 lóerőt és 400 Nm-t présel ki, a végsebesség 250 km/óra, a gyorsulás 5,4 mp, az átlagos üzemanyag-fogyasztás 6,1 l/100km.
Fotó megosztása:
A digitális műszerfal és a központi kijelző egyaránt 10,25 colos átmérőjű.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: