Az ötvenes évek legendás Ferrari modelljei előtt tiszteleg a Ferrari Icona modellszéria két első tagja, a Monza SP1 és a Monza SP2.
A korai Barchetták stílusát idéző ikerpár tagjai között az egyetlen különbség az ülések száma, meg ami azzal jár: az SP1 extra burkolatának a helyén az SP2-ben utasülést, előtte pedig parányi szélterelő lapkát találunk. Utóbbiak mindössze 20 kilóval növeli az SP1 másfél tonnás saját tömegét.
A korai Barchetták stílusát idéző ikerpár tagjai között az egyetlen különbség az ülések száma, meg ami azzal jár: az SP1 extra burkolatának a helyén az SP2-ben utasülést, előtte pedig parányi szélterelő lapkát találunk. Utóbbiak mindössze 20 kilóval növeli az SP1 másfél tonnás saját tömegét.
Fotó megosztása:
Az ajtók felfelé és előre nyílnak, akárcsak a szénszálas motorházfedél.
Az ajtók felfelé és előre nyílnak, akárcsak a szénszálas motorházfedél.
Fotó megosztása:
A szélvédő hiányának köszönhetően a formatervezők teljes szabadsággal dolgozhattak; a karosszéria egésze egy hatalmas szárnyprofilt rajzol ki, a dizájnerek tudatosan elhagytak minden bonyolult részletet és megoldást.
A szélvédő hiányának köszönhetően a formatervezők teljes szabadsággal dolgozhattak; a karosszéria egésze egy hatalmas szárnyprofilt rajzol ki, a dizájnerek tudatosan elhagytak minden bonyolult részletet és megoldást.
Fotó megosztása:
A szénszálas karosszéria alatt a 812 Superfast 810 lóerős V12-es motorja dolgozik, az autók 2,9 másodperc alatt gyorsulnak 100 km/órára, további öt másodperc után pedig már 200-zal repesztenek. A végsebesség meghaladja a 300 km/órát.
A szénszálas karosszéria alatt a 812 Superfast 810 lóerős V12-es motorja dolgozik, az autók 2,9 másodperc alatt gyorsulnak 100 km/órára, további öt másodperc után pedig már 200-zal repesztenek. A végsebesség meghaladja a 300 km/órát.
Fotó megosztása:
Az utasteret nemes bőr és nyers karbonszövet lemezek borítják, az utasok fejét légterelő lapok tehermentesítik a menetszéltől, további stílusos védelmükről neves olasz divatházak által tervezett férfi- és női ruházat, kesztyűk, sálak, sisakok gondoskodnak.
Az utasteret nemes bőr és nyers karbonszövet lemezek borítják, az utasok fejét légterelő lapok tehermentesítik a menetszéltől, további stílusos védelmükről neves olasz divatházak által tervezett férfi- és női ruházat, kesztyűk, sálak, sisakok gondoskodnak.
Fotó megosztása:
A szénszálas karosszéria alatt a 812 Superfast 810 lóerős V12-es motorja dolgozik, az autók 2,9 másodperc alatt gyorsulnak 100 km/órára, további öt másodperc után pedig már 200-zal repesztenek. A végsebesség meghaladja a 300 km/órát.
A szélvédő hiányának köszönhetően a formatervezők teljes szabadsággal dolgozhattak; a karosszéria egésze egy hatalmas szárnyprofilt rajzol ki, a dizájnerek tudatosan elhagytak minden bonyolult részletet és megoldást.
Az ajtók felfelé és előre nyílnak, akárcsak a szénszálas motorházfedél.
Az utasteret nemes bőr és nyers karbonszövet lemezek borítják, az utasok fejét légterelő lapok tehermentesítik a menetszéltől, további stílusos védelmükről neves olasz divatházak által tervezett férfi- és női ruházat, kesztyűk, sálak, sisakok gondoskodnak.