A legtöbb villanyautónál némi odafigyeléssel a fékpedál érintése nélkül is közlekedhetünk, a gázt felengedve működésbe lép a regeneratív fékrendszer, és viszonylag tisztességes (az Audi e-Tron például 0,3 g-s)  lassulást produkál, pusztán villanymotorja segítségével.

1350 lóerős álomszörny 480 km/óra végsebességgel 1

Ezzel szemben a Holden Time Attack Concept, amelyet nevéhez illően kifejezetten pályaversenyzésre fejlesztettek ki, 2,0 g-vel tud villanymotorjai segítségével lassítani – ha a súrlódófékeket is beveti a pilóta, 6,0 g-vel vet horgonyt a félelmetes tanulmányautó. A széles és alacsony villanyjármű kanyargyorsulása eléri a 6,5 g-t, ami bőven túl van egy átlagos ember komfortzónáján és még a Forma-1-es pilóták is megéreznék.

1350 lóerős álomszörny 480 km/óra végsebességgel 19

Az autó négy kerekét egy-egy villanymotor hajtja, az összteljesítmény 1350 LE, a maximális rendszernyomaték 3240 Nm. Ez alapján 1,25 másodperces százas gyorsulást és 480 km/óra végsebességet számolt a Holden – számolt, hiszen az autó egyelőre nem létezik.

1350 lóerős álomszörny 480 km/óra végsebességgel 20

A Holden egy versenypálya-szimulációt is elvégzett: az ausztráliai Mount Panorama 6213 méteres pályáján 1 perc 29,30 másodperces köridőt kalkuláltak a félelmetes villanyautónak. A valóságban a pálya körcsúcsa 1:48,80, amit Jenson Button futott egy 2011-es F1-es versenyautóval…