A német piacon október 2. este 8 óra óta előrendelhető a Toyota Supra; a piacra szánt 300 példány alighanem gyorsan gazdára talál majd. Ezzel kapcsolatban azt is elárulta a német importőr, hogy az autót 2019 januárjában, a Detroiti Autószalonon fogják leleplezni.
A német piacon október 2. este 8 óra óta előrendelhető a Toyota Supra; a piacra szánt 300 példány alighanem gyorsan gazdára talál majd. Ezzel kapcsolatban azt is elárulta a német importőr, hogy az autót 2019 januárjában, a Detroiti Autószalonon fogják leleplezni.
Fotó megosztása:
Nagyon sok meglepetésre persze nem számítunk, hiszen sok minden kiderült már az autóval kapcsolatban.
Nagyon sok meglepetésre persze nem számítunk, hiszen sok minden kiderült már az autóval kapcsolatban.
Fotó megosztása:
Kezdetben 3.0 literes, sorhatos turbómotort kap a kocsi, egy évre rá érkezik a kétliteres, négyhengeres modell. Ezek a BMW-től származó blokkok 340, illetve 265 lóerőt adnak le, mindkettő automata váltót kap.
Kezdetben 3.0 literes, sorhatos turbómotort kap a kocsi, egy évre rá érkezik a kétliteres, négyhengeres modell. Ezek a BMW-től származó blokkok 340, illetve 265 lóerőt adnak le, mindkettő automata váltót kap.
Fotó megosztása:
Az orrmotoros, hátsókerék-hajtású Supra a nagyobbik motorral nem egészen öt másodperc alatt gyorsul majd 100 km/h-ra, tengelytávja a GT86-énál is rövidebb lesz, így rendkívül fordulékony jószágra számítunk.
Az orrmotoros, hátsókerék-hajtású Supra a nagyobbik motorral nem egészen öt másodperc alatt gyorsul majd 100 km/h-ra, tengelytávja a GT86-énál is rövidebb lesz, így rendkívül fordulékony jószágra számítunk.
Fotó megosztása:
A megjelenést a 2014-es FT-1 tanulmányautó óta nagy vonalakban ismerjük, bár már a Supra álcafóliával burkolt versenyautó-előzeteséről is hiányzik néhány extravagáns részlet, például a motorházfedelet áttörő szelepfedél. A tripla fényszóró viszont biztosra vehető.
A megjelenést a 2014-es FT-1 tanulmányautó óta nagy vonalakban ismerjük, bár már a Supra álcafóliával burkolt versenyautó-előzeteséről is hiányzik néhány extravagáns részlet, például a motorházfedelet áttörő szelepfedél. A tripla fényszóró viszont biztosra vehető.
Fotó megosztása:
Az autót Grazban, a Magna Steyr üzemében gyártják majd.
Az autót Grazban, a Magna Steyr üzemében gyártják majd.
Fotó megosztása:
Nagyon sok meglepetésre persze nem számítunk, hiszen sok minden kiderült már az autóval kapcsolatban.
Nagyon sok meglepetésre persze nem számítunk, hiszen sok minden kiderült már az autóval kapcsolatban.
Kezdetben 3.0 literes, sorhatos turbómotort kap a kocsi, egy évre rá érkezik a kétliteres, négyhengeres modell. Ezek a BMW-től származó blokkok 340, illetve 265 lóerőt adnak le, mindkettő automata váltót kap.
Az orrmotoros, hátsókerék-hajtású Supra a nagyobbik motorral nem egészen öt másodperc alatt gyorsul majd 100 km/h-ra, tengelytávja a GT86-énál is rövidebb lesz, így rendkívül fordulékony jószágra számítunk.
A megjelenést a 2014-es FT-1 tanulmányautó óta nagy vonalakban ismerjük, bár már a Supra álcafóliával burkolt versenyautó-előzeteséről is hiányzik néhány extravagáns részlet, például a motorházfedelet áttörő szelepfedél. A tripla fényszóró viszont biztosra vehető.
Az autót Grazban, a Magna Steyr üzemében gyártják majd.