Szélesebb, laposabb hűtőmaszk segít megkülönböztetni az új gyártású R8-asokat; elöl szélesebb splitter, hátul magasabbra nyúló diffúzor emeli a sportos hangulatot.

A motortérben új (felárért szénszálas) burkolat alá került a légszűrő, a lényeg mégsem ez, hanem a megnövelt motorteljesítmény, amelynek pontos mértékéről azonban nem nyilatkozik a gyártó – majd a 2019 elejére időzített premier alkalmával nyilván kiderül.

Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 1

Annyit viszont már most elárultak, hogy az ESP áthangolásának köszönhetően 100-ról másfél, 200-ról öt méterrel rövidebb lett a fékút – ez nyilván az opciós karbon-kerámia fékrendszerrel értendő. Ebben az új üzemmódok (száraz aszfalt, nedves aszfalt, hó) bevezetése is szerepet játszik.

A kormányművet is áthangolták, pontosabbak a reakciók, részletgazdagabb a visszajelzés.

Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 47