Valódi száguldó műtárgyat alkotott a McLaren egyenesen a modellkínálat tetejére, a legendás F1 és a modern P1-es keveréke lett a Speedtail, melyet csak kevesen engedhetnek meg maguknak és még annál is kevesebbeknek állhat be a tökéletesen temperált garázsába. Az angolok csak Hyper GT-nek hívják a legfrissebb szupersportkocsijukat, mely annyit sejtet, hogy bár a Speedtail otthonosan mozog majd a versenypályán is, elsősorban inkább szélsebes utazóautónak szánják. Az ára 640 millió forintnak megfelelő összeg, mely természetesen csak egy szám, amihez az egyedi kívánságok ára és persze az adó és egyéb terhek is hozzácsapódnak. A McLaren Speedtail-ből csupán 106 példány készül majd, így értéke villámgyorsan növekedésnek indul majd.
Soha nem építettek még ilyen autót az angolok, a McLaren bevallása szerint ez az eddigi legerősebb és aerodinamikailag leghatékonyabb modelljük. A forma végtelenül letisztult és minden apró részlete azt szolgálja, hogy hasítsa a levegőt és nagy tempónál is úton tartsa az autót. Mindezt hatalmas szárnyak és kiálló terelőelemek nélkül érték el. A hátsó szárny például törés nélkül emelkedik ki a karosszéria síkjából. Könnycsepp alakú a Speedtail sziluettje és kabinja is, ráadásul Velocity módban az autó 35 milliméterrel lejjebb süllyed és a kamerákat is az ajtóba süllyeszti. Ebben a módban az autó legmagasabb pontja 1 120 mm-re van az aszfalttól. Ó, igen, tükrök nincsenek rajta, funkciójukat természetesen az említett kamerák vették át, melyeknek képe a beltérben elhelyezett két kijelzőn látható.
Megszokott elemekből dolgoztak a McLarennél, mégis sikerült valami újat kihozni a karbon monocoque és a 4 literes, biturbó V8-as párosításából. Utóbbihoz némi elektromos hajtást is hozzácsaptak. Az utaskabin az F1-est idézően háromszemélyes, így végre a világnak újra van egy családi szupersportkocsija. A vezető középen ül, az utasok pedig kétoldalt. A pilóta mellett már nincs váltókar, az automata gombjai a tetőpanelen kaptak helyet, így csupán a kormány és öt kijelző van az utastérben. Természetesen a McLaren-nél nem bízták a véletlenre, az egészet bőrbe varrták, méghozzá egy különlegesen könnyű fajtába.
Óvatosan bántak az információkkal az angolok, ezért egyelőre annyi tudható a Speedtail-ről, hogy 400 km/óra feletti végsebességre képes és álló helyzetből 12,8 másodperc alatt van 300-on. Összehasonlításképpen ez a McLaren P1-esnek 3,7 másodperccel lassabban megy. Az 1035 lóerős, hibrid szupersportkocsi 5 137 mm hosszú és szárazon 1430 kilogrammot nyom.