A Celica utódjaként pozicionált GT86 mellé hamarosan felzárkózik a Supra, de még ezzel is üresen marad egy hely a Toyota palettáján: az MR2 helye. A rajongók tudják, hogy a név nem a Petőfi rádiót, hanem egy könnyű és kompakt, középmotoros, hátsókerék-hajtású, kétszemélyes sportkocsit takart, amely 1984 és 2007 között három generációt élt meg.
A brit Autocar magazin szerint hamarosan jöhet a negyedik széria is, méghozzá nem is akárhogyan. A Toyota értékesítésért és marketingért felelős európai alelnöke, Matt Harrison szerint a cégnél már „felmerült a téma”, és az MR2-t „örömmel látnák viszont a palettán”. Ezt egyébként már 2015-ben érzékeltették, amikor bemutatták az S-FR tanulmányautót (képeinken.)
Az apró sportkocsi még egy nem elhanyagolható előnnyel járna: alkalmas volna a Toyota által a közelmúltig leprásként kezelt, ám mostanában már fejlesztési célként emlegetett akkumulátoros elektromos hajtáslánc bevezetésére. Mivel az apró, szűk MR2 eleve nem hosszú utazásokra, inkább rövid, élvezetes autózásra termett, az elektromos hajtáslánc korlátozott hatótávolsága nem jelentene problémát a felhasználóknak, a villanymotor combos nyomatéka pedig kifejezetten kapóra jönne a kigyorsítások során.