Hét liter, nyolc henger, egy kompresszor, 1290 Nm, 1000 lóerő: a Fiat-Chrysler konszernhez tartozó Mopar műhely újra lenyűgözte a világot. Miután tavaly egy 707 lóerős motort mutattak be, idén megugrották a bűvös ezres szintet, ráadásul autót is építettek a csodablokk köré.
A motorházfedél is új, pontosabban a széria fedél acél vázára applikáltak rá üvegszálas dekort; a kilincseket lekapták, az első háromszög-ablakokat egybeszabott üveglappal váltották ki, valamint a hetvenes évek stílusát tükröket szereltek fel, amolyan átmenetként.
A motorházfedél is új, pontosabban a széria fedél acél vázára applikáltak rá üvegszálas dekort; a kilincseket lekapták, az első háromszög-ablakokat egybeszabott üveglappal váltották ki, valamint a hetvenes évek stílusát tükröket szereltek fel, amolyan átmenetként.
Fotó megosztása:
Az 1968 Dodge „Super Charger” Concept az ötven évvel ezelőtti Dodge Charger alapjaira épül, a modern utód stíluselemeit felhasználva teremt időtlen megjelenést. A felnyíló fényszóróknak például menniük kellett, de stílusos kompromisszumot kötöttek: a lámpákat rácsozat mögé dugták, de nincs mozgó elem, a fény a lamellák mögül világít.
Az 1968 Dodge „Super Charger” Concept az ötven évvel ezelőtti Dodge Charger alapjaira épül, a modern utód stíluselemeit felhasználva teremt időtlen megjelenést. A felnyíló fényszóróknak például menniük kellett, de stílusos kompromisszumot kötöttek: a lámpákat rácsozat mögé dugták, de nincs mozgó elem, a fény a lamellák mögül világít.
Fotó megosztása:
Persze nem ment olyan egyszerűen az átépítés; a szerelőknek jó 5 centit be kellett toldania a tengelytávba, hogy felszerelhessék a modern Charger kerékív-toldatait. Az ötven éves autó futóművét elöl-hátul leültették, a gyengécske fékeket hatalmas Brembo egységekre cserélték. Elöl az Challenger SRT Hellcat széria 20 colos keréktárcsáit szerelték fel, hátul egyedi 21 colos felniket kapott az autó.
Persze nem ment olyan egyszerűen az átépítés; a szerelőknek jó 5 centit be kellett toldania a tengelytávba, hogy felszerelhessék a modern Charger kerékív-toldatait. Az ötven éves autó futóművét elöl-hátul leültették, a gyengécske fékeket hatalmas Brembo egységekre cserélték. Elöl az Challenger SRT Hellcat széria 20 colos keréktárcsáit szerelték fel, hátul egyedi 21 colos felniket kapott az autó.
Fotó megosztása:
A leglátványosabb részlet egyébként a kipufogó/hátsó lámpa kombó: az Alfa Romeo Stelvio kipufogóvégeit a lámpa helyén vezették ki, a LED-es helyzetjelzőket és féklámpákat a kipufogók köré rendezték el.
A leglátványosabb részlet egyébként a kipufogó/hátsó lámpa kombó: az Alfa Romeo Stelvio kipufogóvégeit a lámpa helyén vezették ki, a LED-es helyzetjelzőket és féklámpákat a kipufogók köré rendezték el.
Fotó megosztása:
A gigantikus motorhoz egyébként beépítő készletet is tervezett a Mopar, amivel kulcsra kész csomagot vásárolhat az ember: egy hozzáértő szerelő könnyedén végrehajthatja a szervcserét.
A gigantikus motorhoz egyébként beépítő készletet is tervezett a Mopar, amivel kulcsra kész csomagot vásárolhat az ember: egy hozzáértő szerelő könnyedén végrehajthatja a szervcserét.
Fotó megosztása:
Az 1968 Dodge „Super Charger” Concept az ötven évvel ezelőtti Dodge Charger alapjaira épül, a modern utód stíluselemeit felhasználva teremt időtlen megjelenést. A felnyíló fényszóróknak például menniük kellett, de stílusos kompromisszumot kötöttek: a lámpákat rácsozat mögé dugták, de nincs mozgó elem, a fény a lamellák mögül világít.
A motorházfedél is új, pontosabban a széria fedél acél vázára applikáltak rá üvegszálas dekort; a kilincseket lekapták, az első háromszög-ablakokat egybeszabott üveglappal váltották ki, valamint a hetvenes évek stílusát tükröket szereltek fel, amolyan átmenetként.
A leglátványosabb részlet egyébként a kipufogó/hátsó lámpa kombó: az Alfa Romeo Stelvio kipufogóvégeit a lámpa helyén vezették ki, a LED-es helyzetjelzőket és féklámpákat a kipufogók köré rendezték el.
Persze nem ment olyan egyszerűen az átépítés; a szerelőknek jó 5 centit be kellett toldania a tengelytávba, hogy felszerelhessék a modern Charger kerékív-toldatait. Az ötven éves autó futóművét elöl-hátul leültették, a gyengécske fékeket hatalmas Brembo egységekre cserélték. Elöl az Challenger SRT Hellcat széria 20 colos keréktárcsáit szerelték fel, hátul egyedi 21 colos felniket kapott az autó.
A gigantikus motorhoz egyébként beépítő készletet is tervezett a Mopar, amivel kulcsra kész csomagot vásárolhat az ember: egy hozzáértő szerelő könnyedén végrehajthatja a szervcserét.