Modern, önhordó vázszerkezet és online kapcsolódási technológiák az egyik oldalon, variálható plató a másikon: a Tarok (a név aligha véletlenül emlékeztet a T-Roc szabadidőjárműre) sokkal inkább szabadidős bulijármű, mint tényleges munkaeszköz.
Csupaüveg teteje és robusztus tetősínjei valóban a lifestyle-pickup érzést erősítik, de a lényeg a fülke kinyitható hátfala, illetve a tologatható, padlóba dönthető hátsó üléssor. Utóbbiaknak köszönhetően az alaphelyzetben szerény, 1206 mm-es plató két lépcsőben 1861 mm-re, majd (a hátfalat is lenyitva) akár 2775 mm-re is bővíthető.
Az autó egyelőre csak tanulmány, de gyakorlatilag biztosra vehető, hogy hamarosan elkészül a szériaverziója is, sőt, akár a globális piacon is megjelenhet a modell. Jelenleg egy 1,4 literes, 150 lóerős benzin/etanol üzemű négyhengeres hajtja az örömplatóst; a sorozatgyártású modell várhatóan kétliteres, szintén 150 lovas TDI turbódízelt kap majd.