Már teszteli az M8 prototípusát a BMW, így idejét látták ismét megszellőztetni a gran turismók felső kategóriájába kívánkozó modellt.
Részletes adatokkal persze még nem szolgálnak, de néhány sarokszámot megszellőztettek. Az autó átlagos üzemanyag-fogyasztása például 10,8 l/100km lesz, ami akkor is értelmezhetetlen egy több mint 600 lóerős ikerturbó benzinmotorral szerelt, összkerékhajtású sportkupétól, ha tudjuk: ezt már az új, a valósághoz elvileg közelebb álló WLTP norma szerint mérték.
A BMW kisebb tömeget és mélyebb tömegközéppontot ígér, azaz minden bizonnyal szénszálas tetőlemezt és motorházfedelet kap az M8. A karosszéria torziós merevségét növelik, ahogy a felfüggesztés és a futóműrögzítések is szilárdabbak lesznek.
A megnövelt nyomtávú M-futómű mellett az xDrive összkerékhajtás is M-specifikus, kapcsolható hátsókerék-hajtással.
A BMW 2019 folyamán dobja piacra az M8 kupét; később kabrió és Gran Coupé kivitelben is elkészül a csúcsmodell.