M Sport differenciálművel, ültetett, adaptív futóművel, fékrendszerrel és kipufogóval, a hátsókerék-hajtást preferáló összkerékhajtással, valamint változó áttételű sport kormányművel lép színre a BMW 3-as modellcsalád újdonsága, az M3 alá besoroló M340i xDrive.
A 374 lóerős csúcsteljesítményt egy háromliteres, soros hathengeres, kettős megfúvású turbómotor állítja elő, amelyben a 350 baros közvetlen üzemanyag-befecskendezés mellett változó szelepvezérlés és kétoldali VANOS vezérműtengely-állítás dolgozik.
A 374 lóerős csúcsteljesítményt egy háromliteres, soros hathengeres, kettős megfúvású turbómotor állítja elő, amelyben a 350 baros közvetlen üzemanyag-befecskendezés mellett változó szelepvezérlés és kétoldali VANOS vezérműtengely-állítás dolgozik.
Fotó megosztása:
Elöl 225/45 R18, hátul 255/40 R18 méretű abroncsokat húznak a 18 colos keréktárcsákra; opcióként 19-es felni is elérhető.
Elöl 225/45 R18, hátul 255/40 R18 méretű abroncsokat húznak a 18 colos keréktárcsákra; opcióként 19-es felni is elérhető.
Fotó megosztása:
Egyedi kárpitozású sportülések, sötétszürke tetőkárpit, alumínium betétek, váltófülek a kormány mögött.
Egyedi kárpitozású sportülések, sötétszürke tetőkárpit, alumínium betétek, váltófülek a kormány mögött.
Fotó megosztása:
Az autó 4,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, amiben a nyolcfokozatú automata váltó rajtautomatikája is szerepet vállal.
Az autó 4,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, amiben a nyolcfokozatú automata váltó rajtautomatikája is szerepet vállal.
Fotó megosztása:
Az autó 4,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, amiben a nyolcfokozatú automata váltó rajtautomatikája is szerepet vállal.
Elöl 225/45 R18, hátul 255/40 R18 méretű abroncsokat húznak a 18 colos keréktárcsákra; opcióként 19-es felni is elérhető.
Egyedi kárpitozású sportülések, sötétszürke tetőkárpit, alumínium betétek, váltófülek a kormány mögött.