1. Unatkozol. Amíg mások szerelik az olasz, francia, német autóikat otthon, addig neked csak az olvasás, tévézés, netezés jut. Maximum megnézed az olajszintet, csak úgy, passzióból.
2. Nem tudsz pontokat gyűjteni a benzinkúton. Míg mások már szaladnak haza a Bosch szerszámkészlettel, meg a finomacélból készült japán szeletelőkéssel, te még mindig csak két pontot szedtél össze a negyvenkettőből. Négyliteres fogyasztással nehezen megy az ilyesmi, mire összekaparod a grillre, már a téli csomag aktuális.
3. Egyszerűen nem bírsz összeszedni egy nyomorult gyorshajtásos büntetést az autópályán, mert a 130 km/óra már a határok feszegetése egy ezres Swifttel. Bezzeg a többiek, még vagánykodni is tudnak a Facebookon a képekkel, amit a traffipax készített róluk. Neked ez is kimarad.
4. Nincs meg az alkatrészkutatás öröme. Motor egyben? Amennyit akarsz! Komplett, elbontható autó? Csak vigyed már! Itthon szinte bármelyik típushoz hegyekben állnak az alkatrészek (na jó, van, ami hiánycikk) ráadásul bagóért, nem kell online piactereken vadászni a megfelelő darabra, a kutatás öröméből neked nem sok marad.
5. Nem lehet egy egészségeset balhézni közlekedés közben. Amíg mondjuk egy német prémiumautó sofőrjeként naponta kijár egy kiadós káromkodás, és bármikor levezethető a feszültség egy ökölrázással egybekötött sávváltással, addig a Suzuki vezetője csak előzékeny mosolyt, és udvarias reakciókat kap (nem).
6. A gyárilag tökéletes formát bármilyen módosítással csak elrontani lehet, és sajnos sokan vannak, akik el is rontják. Egy vérbeli suzukis nem rak fel filléres, fröccsöntött műanyag idomokat az autóra. Hidd el, ettől nem lesz sem szebb, sem gyorsabb a vas, max. nehezéknek jók.