Észak-Amerikában már megkezdődött, Európában pedig jövő tavasszal indul a Toyota Corolla legújabb, szám szerint 12. generációjának forgalmazása. A márka zászlóshajójának számító modellt nemrégiben mi is kipróbáltuk Spanyolországban.
A Toyota nem bízott semmit a véletlenre az amerikai piacon, ezért felkértek néhány neves tuningműhelyt, hogy vegyék kezelésbe a japánok legújabb autóját. A képek magukért beszélnek.
Nem bízta a véletlenre a teljesítménykérdést a dél-kaliforniai SoCal Kustomz csapata. Corollájuk egyedi kipufogórendszert kapott, így nem csak jobban húz, jobban is szól a kicsike
A motort sem hagyták érintetlenül: a négyhengeres benzinest nitróbefecskendezéssel is ellátták
A Super Street tunermagazin szakértői a japán tuningvilág stíluselemeit felvonultatva készíntették el saját Corollájukat
Fontos szempont volt a minél jobb pályaalkalmasság is, ezért minden jót kapott az autó ami ehhez kell: többek között kagylóüléseket, sportgumikat és nagyobb fékeket
A Hoonigan is kezelésbe vett egy Corollát, és mi mást is építhettek volna, mint egy off-road terepre is alkalmas kis méregzsákot
Ehhez nem sok átalakításra volt szükség kívül: néhány reflektor, valamint négy küllős felni máris komoly kinézetet adott a kocsinak. A borítás alatt is történtek változások, módosított felfüggesztés, valamint egyedi szívó- és kipufogórendszer teszi teljessé a ralis élményt
Hatalmas légbeömlő lyuk tátong a Muscle Tuner Automotive Corollájának elején. Kell is a friss levegő a motortérbe, a nitróbefecskendezés gyorsan fel tudja forralni az erőforrást
Hogy az erőt kordában is lehessen tartani, az autó egy komoly aerocsomagot kapott, valamint az ultrakönnyű felnikre pakolt Bridgestone-gumik hivatottak az úton tartani a fenevadat
Vérbeli driftautót épített a Papadakis Racing a Corollából. A csapatnak ismerős volt a feladat, hiszen már készítettek fel versenycélokra Toyotát korábban, abból 1000 lóerőt sikerült kihozni
Szégyenkezniük azonban most sem kell, ezúttal 850 lóerőt hoztak ki a „csak” demóautózásra készített négykerekűből