Két éven belül SUV versenyszériát indítana a Lamborghini, és már el is készítették a tervezett versenyautó előtanulmányát: az Urus ST-X Concept a vázszerkezetbe integrált, FIA-homológ bukókeretet, tűzoltó berendezést, biztonsági üzemanyagtartályt kapott. Tömegét 25 százalékkal csökkentették, megemelték a hasmagasságát, a 650 lóerős motor hűtését nagyobb légbeömlő nyílásokkal optimalizálták.
A matt Mantis-zöld fényezés mellett nyers szénszálas motorházfedél nyújt vadító megjelenést. Hatalmas szárny, hatszögletű versenykipufogók, valamint 21 colos, központi anyás keréktárcsák bonyolítják a képletet, és mivel a tervezett bajnokság félig aszfalton, félig terepen zajlik majd, az egyedi Pirelli abroncsokat vélhetően erre a kettős igénybevételre méretezik.
A végleges versenyautó prototípusa egy év múlva ilyenkor mutatkozik be; a tervek szerint a szériaverzió közúton is használható lesz, így a résztvevők saját lábon érkezhetnek az Európában, illetve a Közel-Keleten megrendezendő versenyek helyszínére.