Négy év után meglehetősen apró ráncfelvarrást ejtettek meg a Mercedes sportautóján, az AMG GT-n, mely egy új változattal is gazdagabb lett. A külső változásokat nem kell hosszasan sorolni, hiszen csupán a LED-es fényszórók újultak meg és lettek kicsit okosabbak, valamint a hátsó lökhárítón dolgoztak a formatervezők. Ezek mellett új színek jelentek meg a kínálatban, így már matt kék árnyalat is szerepel a katalógusban. A frissítéssel együtt megérkezett a Mercedes-AMG GT R Pro verziója is, mely minden eddiginél látványosabb, de cseppet sem erősebb.

Jobb pilótát csinál belőled a frissített Mercedes-AMG GT R Pro 1

A csúcsváltozaton az AMG GT 3 és GT versenyautókról származó elemek találhatóak, melyek főleg a jobb aerodinamika miatt indokoltak. Feltűnőek az első lökhárító szélein található apró terelőlapok, melyek természetesen karbonból készültek, valamint a kerékjáratok felett kialakított szellőzők. Ezek mellett nagyobb splittert is kapott az AMG GT R Pro, valamint masszív hátsó szárnyat. Ezek az elemek is szénszálas anyagból készültek, akárcsak az opcionálisan rendelhető tetőpanel. Manuálisan állítható felfüggesztés és jobb hőmenedzsmenttel rendelkező karbon-kerámia fékrendszer is van az autó alatt, ami egyértelműen a versenypályás használatra készíti fel.

Jobb pilótát csinál belőled a frissített Mercedes-AMG GT R Pro 23

A Command rendszerben úgynevezett virtuális versenymérnök is található AMG Track Pace néven, mely rögzíti a szükséges adatokat egy pályanap alkalmával, amit elemezve aztán talán valamelyest gyorsulhat is a pilóta a következő eseményre. A népszerűbb versenypályák, mint a Nürburgring vagy Spa Francorchamps, már alapból fel vannak töltve a GPS-adatokat, kormányszöget és gázadást is figyelő, giroszkóppal kiegészített rendszerbe.

Jobb pilótát csinál belőled a frissített Mercedes-AMG GT R Pro 24

Aki az AMG GT R Pro csomag esetében némi teljesítménynövekményt is remél, annak csalódnia kell, hiszen a 4 literes, biturbó V8-as motor 585 lóerős, mellé 700 Nm nyomatéka van. Lassúnak persze továbbra sem nevezhető, hiszen 3,6 másodperc alatt futja a százas sprintet és 319 km/óra a végsebessége.