Felnőtt utasvédelem (19,3 pont, 50%)
A frontális félátfedéses ütköztetés során az A oszlop és a műszerfalat tartó keresztidom találkozásánál olyan mértékű volt a terhelés, ami a szerkezeti szilárdságot veszélyeztette. A lábtér deformációja szintén arra engedett következtetni, hogy a szerkezet elérte terhelhetőségének határát. Habár a vezető és az utas combcsontja és térde megfelelően védett volt, a műszerfal szerkezete veszélyt jelentett az utasokra. A szerkezeti hiányosságok miatt a vezető mellkasának védelme gyengének bizonyult. A teljes átfedéses frontális ütköztetés során a vezető mellkasának védelme megfelelő, a hátul utazóké azonban rossz, ráadásul hátul a nyak terhelése, valamint a biztonsági öv által a testre kifejtett erőhatás is túlságosan magas volt.
Az oldalirányú ütközéses vizsgálaton a Wrangler maximális pontszámot kapott, minden testrész megfelelően védett. Oszlopnak nem ütköztették a Wranglert. Az ostorcsapásos nyaksérülés elleni védelem mindkét üléssoron jó. Az autóhoz nem rendelhető városi autonóm vészfékrendszer.
Gyermekbiztonság (34,3 pont, 69%)
A félátfedéses frontális ütközésben a tíz- és a hatéves gyereket megtestesítő bábu kritikus testrészein jó értékeket mértek, kivéve a 10 éves méretű bábu nyakán, ami gyenge. Az oldalirányú ütköztetés során a 10 éves gyerek feje hozzáért az utastér burkolatához, a védelem szintjét kielégítőnek minősítették. Minden más testrész jól védett.
Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre is beszerelhető menetiránynak ellentétesen a csecsemőhordozó. A légzsák állapotáról egyértelmű jelzés tájékoztat. A szabványos gyerekülések beszerelése problémásnak bizonyult.
Gyalogosbiztonság (23,9 pont, 49%)
A motorházfedél rosszul vagy megfelelően védi a gyalogos fejét. A lökhárító jól védi a lábszárat, a csípő sérülésveszélye változó. A gyalogosfelismerő vészfékrendszer hiánya miatt pontot vesztett az autó.
Biztonsági berendezések (4,2 pont, 32%)
Alapfelszerelés az első és hátsó biztonsági övek bekötésére figyelmeztető rendszer. Van sebességhatároló funkció, de nincs sávban tartás, sem autonóm vészfékrendszer.