A Nissan GT-R 50 by Italdesign idén nyáron sokkolta a világot: az Italdesign idén, a GT-R jövőre esedékes, fél évszázados jubileumának apropóján elkészített autó a Nissan GT-R NISMO műszaki alapjaira épült, és meglehetősen exkluzív részletmegoldásokkal büszkélkedhetett, az arany dekorációtól a rövidebbre vágott tetőoszlopokon át a különleges hátsó szélvédőig.
A Nissan GT-R 50 by Italdesign idén nyáron sokkolta a világot: az Italdesign idén, a GT-R jövőre esedékes, fél évszázados jubileumának apropóján elkészített autó a Nissan GT-R NISMO műszaki alapjaira épült, és meglehetősen exkluzív részletmegoldásokkal büszkélkedhetett, az arany dekorációtól a rövidebbre vágott tetőoszlopokon át a különleges hátsó szélvédőig.
Fotó megosztása:
A 720 lóerős csodajárgány iránt jóval nagyobb volt az érdeklődés, mint amennyit gyártani szándékozik a Nissan, ezért alaposan felsrófolták az árat: az ötven darabos széria tagjaiért nettó 990 ezer eurót, azaz durván 310 millió forintot kérnek el. Az első autót 2019-ben adják át, 2020-ra a tervek szerint lefut a teljes sorozat.
A 720 lóerős csodajárgány iránt jóval nagyobb volt az érdeklődés, mint amennyit gyártani szándékozik a Nissan, ezért alaposan felsrófolták az árat: az ötven darabos széria tagjaiért nettó 990 ezer eurót, azaz durván 310 millió forintot kérnek el. Az első autót 2019-ben adják át, 2020-ra a tervek szerint lefut a teljes sorozat.
Fotó megosztása:
A képeinken látható szériamodell megőrzi a tanulmány összes különcségét, beleértve az utasteret is, amelyet különleges bőrök és karbon kompozit anyagok kombinációja tesz varázslatossá.
A képeinken látható szériamodell megőrzi a tanulmány összes különcségét, beleértve az utasteret is, amelyet különleges bőrök és karbon kompozit anyagok kombinációja tesz varázslatossá.
Fotó megosztása:
A képeinken látható szériamodell megőrzi a tanulmány összes különcségét, beleértve az utasteret is, amelyet különleges bőrök és karbon kompozit anyagok kombinációja tesz varázslatossá.
A 720 lóerős csodajárgány iránt jóval nagyobb volt az érdeklődés, mint amennyit gyártani szándékozik a Nissan, ezért alaposan felsrófolták az árat: az ötvendarabos széria tagjaiért nettó 990 ezer eurót, azaz durván 310 millió forintot kérnek el. Az első autót 2019-ben adják át, 2020-ra a tervek szerint lefut a teljes sorozat.
Az eredeti tanulmányautóról itt olvashatsz részletesen.