Igazi sportautó lett a Porsche Macan S 1
Igazi sportautó lett a Porsche Macan S 19

Nem csak a motor változott: az alumíniumelemekkel feljavított futómű pontosabban irányíthatóvá, egyben kényelmesebbé teszi az autót, míg az áthangolt kanyarstabilizátornak köszönhetően semlegesebben vezethető a Macan. Opcióként továbbra is elérhető az adaptív felfüggesztés és a nyomatékvektor-szabályozás.

Igazi sportautó lett a Porsche Macan S 20

A féken is sokat dolgoztak, a pedál 30 dekával könnyebb, és rövidebb karon át hat a főfékhengerre, így közvetlenebb a fékhatás, pontosabban érezhető a nyomáspont. Az első fékek átmérője és vastagsága is nőtt (350 x 34 mm helyett 360 x 36 mm), továbbra is rendelhető karbon kerámia fékrendszer.

Igazi sportautó lett a Porsche Macan S 21

A közelmúltban megejtett facelift a Macan S-nél is érvényesül: teljes LED-es fényszórók, háromdimenziós LED-es hátsó fénysáv, opciós adaptív világítás került a kocsiba, a kommunikációs rendszer immár 10,9 colos érintőképernyőt alkalmaz, felhő alapú online kapcsolatot biztosít, fedélzeti wifivel.

Igazi sportautó lett a Porsche Macan S 22

Az új opciók között a 911-es GT kormánykereke, a Sport Chrono csomag keretében akár üzemmódváltóval, valamint dugókövető adaptív tempomat, fűthető szélvédő vagy ionizáló klímaberendezés szerepel.

Ha videón is megnéznéd a Porsche újdonságát, kattints ide.