Már városi sport-terepjárót is kínál az Audi 1

A motorhoz hétfokozatú DSG váltó kapcsolódik, az erőt quattro hajtás viszi át a négy kerékre, a stabilizálást nyomatékvektor-szabályozás segíti.

A futóművet 20 mm-rel leültették, a kormánymű progresszíven változó áttételű. Alapfelszerelés a kormánymű és a váltó vezérlését módosító üzemmódváltó.

A méretes hűtőmaszkot nyolc darab függőleges rács tagolja, a szélső alsó légbeömlők alatt légterelőket alkalmaztak, a lámpák LED-esek.

Már városi sport-terepjárót is kínál az Audi 27

Látványos oldalsó betét, fémszínű tükörházak, hosszú tetőspoiler, kétszer két kipufogó, diffúzor és LED-es hátsó lámpatest fokozza a hangulatot, az irányjelző dinamikus.

Az autó közegellenállási együtthatója 0,34, a zajszintet merev karosszéria csökkenti.

18 vagy 19 colos kerekekkel kérhető, a féknyergek pirosak is lehetnek.

Az utastérben sportülések és sportkormány, alumínium műszerfal-betétek és fémpedálok teremtenek egyedi hangulatot, a többi berendezés és funkció változatlan.

Már városi sport-terepjárót is kínál az Audi 28

A digitális műszerfal sport állásában a fordulatszámmérő kerül középre. A képeken látható piros légbeömlőkeret feláras extra.