Ha Toyota és soros hathengeres motor, akkor Supra. Ezzel a közhellyel igyekezett szakítani Luke és Nikki Hepburn, egy ausztrál házaspár, amikor az ikonikus 2JZ blokk helyett egy másik soros hathengeres Toyota motort: a Land Cruiser 1992 és 2009 között gyártott, 4,5 literes FZ erőforrást építettek be egy GT86 karosszériájába (mert ha már Toyota, legyen teljesen Toyota, gondolták).
A motor teljesítményét szerényen nyolcszorosára növelték: ehhez először is a lökettérfogatot visszavették 3,9 literre, majd szinte minden belső alkatrészt kicseréltek; amit nem lehetett megvásárolni, azt megtervezték és legyártották maguk. A pontot az i-re egy Garrett GTX55 turbófeltöltővel tették fel, a fékpadon 2004 lóerőt mértek, amit a GM őskövületnek számító, kétfokozatú automata váltója visz át a hátsó kerekekre.
A radiál abroncsokkal szerelt, japán alapokra épülő dragsterek között eddig nem talált legyőzőre a Boosted86 Racing csapat alkotása: legutóbb 6,55 másodpercet futottak negyed mérföldön, a célvonalon 349 km/órával haladtak át.