Akár 75 millió forintot is adhatnak azért a negyed évszázados versenyautóért, amelynek második WRC bajnoki címét köszönhette a Toyota.
Az 1994-es évad két pilóta: Didier Auriol és Carlos Sainz párharcáról szólt. Utóbbi három éven át bizonyult jobbnak a franciánál, méghozzá a Toyota színeiben, majd átsorolt előbb a Lanciához, aztán a Subaruhoz. Auriol az évtized elején a Lanciánál két csapat világbajnoki címet szerzett, de a kandalló párkányáról hiányzott még az egyéni arany.
Mindkét pilóta nagyon akarta a győzelmet, a tíz futamból álló bajnokság nyolcadik versenye után mindössze hat pont választotta el őket egymástól.
Ehhez képest a kilencedik futamra, a Sanremo-ralira egy kehes autót jelölt ki Auriolnak a Toyota: a kocsi pályafutása első versenyén, az 1993-as RAC-ralin meghibásodott, majd az 1994-es Akropolisz-ralin a második helyről lökte ki Auriolt műszaki hiba miatt.
A Sanremo rali első napján folytatódni látszott a pechszéria, de péntek éjjel működött a ráolvasás, mert a hétvége utolsó két napjára összeszedte magát a technika, és Auriol tizenegy pontra növelte előnyét Sainz előtt.
A spanyolnak ezért az év utolsó versenyén, Nagy-Britanniában kockáztatnia kellett, ami nem jött be: hibázott, és ezzel a biztonságosan autózó Auriol ölébe hullott az egyéni (és csapat) világbajnoki cím.
Ahogy Auriolnak, a Sanremo-ralin brillírozó ST185-ös Celicának sem sikerült újra felkapaszkodnia a csúcsra. Olaszországba került, 1995-ben megnyert két Európa-bajnoki futamot, aztán nyugdíjba vonult.
Most viszont visszaöltöztették eredeti sanremói színeibe, és így tolják fel február 7-én a párizsi Grand Palais színpadára. Az árverést intéző Bonhams aukciós ház előzetesen 190-230 ezer euróra taksálja az autó értékét, ami testvérek között is 60-75 millió Ft – nem is rossz ár egy 24 éves Toyotáért.