Európában mindössze ötezer példányban lesz elérhető az a Nissan LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition kivitel, amely 217 lóerőre növelt motorteljesítményt, 340 Nm forgatónyomatékot, valamint 384 km-es (az alapnál 100 km-rel hosszabb) hatótávolságot kínál. Utóbbit a szériakivitelű 40 helyett 64 kWh kapacitású akkumulátorának köszönheti.

Combosabb lett a Leaf 1

A 192 helyett 288 cellából álló új akkumulátorcsomag a 25 százalékkal megnövelt energiasűrűségnek köszönhetően alig nagyobb az eddiginél; a Leaf e+ 5 mm-rel magasabb az alapmodellnél, de más változás nincs.

Az erősebb motorral szerelt Leaf e+ 13 százalékkal fürgébben gyorsul 80-ról 120-ra, a végsebesség mintegy 10 százalékkal magasabb, eléri a 156 km/órát.

Combosabb lett a Leaf 35

A limitált széria alapját egy szintén új modellverzió: a gazdagon felszerelt Leaf 3.Zero adja: ez új, 8 colos érintőképernyővel szerelt infotainment rendszert, valamint vadonatúj NissanConnect villanyautó-alkalmazást kínál.

A két újdonság már rendelhető. A 3.Zero verziókat májusban kezdik kiszállítani, az e+ limitált kivitelt nyáron vehetik át az első vevők.

Combosabb lett a Leaf 36