Az elsőkerék-hajtású platformra épülő XT6 előd nélkül érkezik a kínálatba, új multimédiás funkciókkal, bőséges helykínálattal, modern vezetőtámogató szolgáltatásokkal, és egy kilencfokozatú automata váltóval és négy állású üzemmód-szabályozóval megtámogatott, 3,6 literes V6-os benzinmotorral.

Kistestvért kap a Cadillac Escalade 1
Kistestvért kap a Cadillac Escalade 33

A Luxury és Sport kivitelben kínált óriás belterét valódi fa, illetve szénszálas burkolatok díszítik, a kényelemről fűthető kormány, négy fűtött ülés, klimatizált első ülések, fedélzeti ionizátor, valamint akár 14 hangszórós Bose audiorendszer gondoskodik.

Kistestvért kap a Cadillac Escalade 34

A csomagtér ajtaja motorosan nyitható, a telefonokat vezeték nélkül tölthetjük, a motor a távolból indítható. A harmadik üléssor alapáron motorosan hajtogatható, a második üléssor támlája a csomagtérből buktatható, illetve beszálláshoz előre billentve sínen előre is csúszik. A csomagtér hét utassal 356 literes, öttel 1220 liter, ha csak ketten utaznak az XT6-tal, 2228 literrel gazdálkodhatnak.

Kistestvért kap a Cadillac Escalade 35

A bőséges alapkiépítésű vezetőtámogatást felárért éjjellátó rendszer, adaptív tempomat, nagy felbontású, a felvételt rögzíteni is képes, 360 fokos kamerarendszer, a gyalogosokat tolatás közben is figyelő, illetve a tolatást akadály észlelésekor megszakító funkció, valamint utánfutóra rátolatást segítő kamerarendszer egészíti ki.

Kistestvért kap a Cadillac Escalade 36

Ami a konnektivitást illeti, Üléssoronként kettő USB csatlakozó, okostelefon-szinkronizáció, fedélzeti wifi, valamint egy különleges szolgáltatás teszi teljessé a kínálatot: utóbbival átszinkronizálhatjuk az XT6-ba a General Motors bármely más (hasonlóan felszerelt) termékében beállított preferenciáinkat.
A 8 colos képátlójú érintőképernyő és a hagyományos gombok mellett a vezető egy új, tekerhető-billenthető kezelőtárcsa segítségével vezérelheti a funkciókat.

Kistestvért kap a Cadillac Escalade 37

A motor egy 310 lóerős, 3,6 literes hathengeres, amely részterhelésen képes négy hengerrel futni. Luxury kivitelben felárért, a Sport verzióhoz alapáron jár az összkerékhajtás; utóbbi adaptív lengéscsillapítókat és közvetlenebb kormányzást is kap. A 9 fokozatú automata váltó szériafelszerelés.