A Cadillac-nek eddig nem volt a Mercedes GLS méretosztályában modern, önhordó karosszériás ellenfele. Most sincs, hiszen a Cadillac XT6 érdemlegesen kisebb, mint a GLS-sel összevethető méretű, de alvázas, túlsúlyos Escalade, de egy fontos lépéssel közelebb került a megoldáshoz a General Motors prémium márkája.
A Cadillac-nek eddig nem volt a Mercedes GLS méretosztályában modern, önhordó karosszériás ellenfele. Most sincs, hiszen a Cadillac XT6 érdemlegesen kisebb, mint a GLS-sel összevethető méretű, de alvázas, túlsúlyos Escalade, de egy fontos lépéssel közelebb került a megoldáshoz a General Motors prémium márkája.
Fotó megosztása:
Ami a konnektivitást illeti, Üléssoronként kettő USB csatlakozó, okostelefon-szinkronizáció, fedélzeti wifi, valamint egy különleges szolgáltatás teszi teljessé a kínálatot: utóbbival átszinkronizálhatjuk az XT6-ba a General Motors bármely más (hasonlóan felszerelt) termékében beállított preferenciáinkat.
Ami a konnektivitást illeti, Üléssoronként kettő USB csatlakozó, okostelefon-szinkronizáció, fedélzeti wifi, valamint egy különleges szolgáltatás teszi teljessé a kínálatot: utóbbival átszinkronizálhatjuk az XT6-ba a General Motors bármely más (hasonlóan felszerelt) termékében beállított preferenciáinkat.
Fotó megosztása:
A csomagtér ajtaja motorosan nyitható, a telefonokat vezeték nélkül tölthetjük, a motor a távolból indítható. A harmadik üléssor alapáron motorosan hajtogatható, a második üléssor támlája a csomagtérből buktatható, illetve beszálláshoz előre billentve sínen előre is csúszik. A csomagtér hét utassal 356 literes, öttel 1220 liter, ha csak ketten utaznak az XT6-tal, 2228 literrel gazdálkodhatnak.
A csomagtér ajtaja motorosan nyitható, a telefonokat vezeték nélkül tölthetjük, a motor a távolból indítható. A harmadik üléssor alapáron motorosan hajtogatható, a második üléssor támlája a csomagtérből buktatható, illetve beszálláshoz előre billentve sínen előre is csúszik. A csomagtér hét utassal 356 literes, öttel 1220 liter, ha csak ketten utaznak az XT6-tal, 2228 literrel gazdálkodhatnak.
Fotó megosztása:
A bőséges alapkiépítésű vezetőtámogatást felárért éjjellátó rendszer, adaptív tempomat, nagy felbontású, a felvételt rögzíteni is képes, 360 fokos kamerarendszer, a gyalogosokat tolatás közben is figyelő, illetve a tolatást akadály észlelésekor megszakító funkció, valamint utánfutóra rátolatást segítő kamerarendszer egészíti ki.
A bőséges alapkiépítésű vezetőtámogatást felárért éjjellátó rendszer, adaptív tempomat, nagy felbontású, a felvételt rögzíteni is képes, 360 fokos kamerarendszer, a gyalogosokat tolatás közben is figyelő, illetve a tolatást akadály észlelésekor megszakító funkció, valamint utánfutóra rátolatást segítő kamerarendszer egészíti ki.
Fotó megosztása:
A motor egy 310 lóerős, 3,6 literes hathengeres, amely részterhelésen képes négy hengerrel futni. Luxury kivitelben felárért, a Sport verzióhoz alapáron jár az összkerékhajtás; utóbbi adaptív lengéscsillapítókat és közvetlenebb kormányzást is kap. A 9 fokozatú automata váltó szériafelszerelés.
A motor egy 310 lóerős, 3,6 literes hathengeres, amely részterhelésen képes négy hengerrel futni. Luxury kivitelben felárért, a Sport verzióhoz alapáron jár az összkerékhajtás; utóbbi adaptív lengéscsillapítókat és közvetlenebb kormányzást is kap. A 9 fokozatú automata váltó szériafelszerelés.
Fotó megosztása:
A Luxury és Sport kivitelben kínált óriás belterét valódi fa, illetve szénszálas burkolatok díszítik, a kényelemről fűthető kormány, négy fűtött ülés, klimatizált első ülések, fedélzeti ionizátor, valamint akár 14 hangszórós Bose audiorendszer gondoskodik.
A Luxury és Sport kivitelben kínált óriás belterét valódi fa, illetve szénszálas burkolatok díszítik, a kényelemről fűthető kormány, négy fűtött ülés, klimatizált első ülések, fedélzeti ionizátor, valamint akár 14 hangszórós Bose audiorendszer gondoskodik.
Fotó megosztása: