Nem egészen négy másodperc alatt gyorsul 100-ra a Shelby GT350 nagytestvére, az idén ősszel piacra lépő GT500.
Nem egészen négy másodperc alatt gyorsul 100-ra a Shelby GT350 nagytestvére, az idén ősszel piacra lépő GT500.
Fotó megosztása:
Az autó hűtőnyílása nem öncélúan tátong: a hatalmas torok a GT350-nél 50 százalékkal több hűtőlevegőt nyel be.
Az autó hűtőnyílása nem öncélúan tátong: a hatalmas torok a GT350-nél 50 százalékkal több hűtőlevegőt nyel be.
Fotó megosztása:
A hátsó ülést ballasztnak tekintették, és kidobták, viszont rendelhető 12 hangszórós audiofil hifi a kocsihoz, amivel oda a tömegmegtakarítás.
A hátsó ülést ballasztnak tekintették, és kidobták, viszont rendelhető 12 hangszórós audiofil hifi a kocsihoz, amivel oda a tömegmegtakarítás.
Fotó megosztása:
Opcióként akár szénszálas keréktárcsák, állítható hátsó karbonszárny vagy extra tapadós Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsok is kérhetők. A hatdugattyús Brembók a legnagyobbak, amit amerikai sportkupéra valaha szereltek, súrlódó felületük 20 százalékkal nagyobb, mint a GT350-é.
Opcióként akár szénszálas keréktárcsák, állítható hátsó karbonszárny vagy extra tapadós Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsok is kérhetők. A hatdugattyús Brembók a legnagyobbak, amit amerikai sportkupéra valaha szereltek, súrlódó felületük 20 százalékkal nagyobb, mint a GT350-é.
Fotó megosztása:
Lelke egy kézzel épített, 5,2 literes, kompresszoros alumínium motor, amelybe kovácsolt hajtókarokat, tökéletesített hűtő- és kenőcsatornákat építettek. A kompresszor 2,65 literes, az olajteknő szerkezeti elemként merevíti a blokkot.
Lelke egy kézzel épített, 5,2 literes, kompresszoros alumínium motor, amelybe kovácsolt hajtókarokat, tökéletesített hűtő- és kenőcsatornákat építettek. A kompresszor 2,65 literes, az olajteknő szerkezeti elemként merevíti a blokkot.
Fotó megosztása:
A váltó a kategóriában (az USA-ban pedig pláne) szokatlan duplakuplungos egység, amely kevesebb egy tizedmásodperc alatt kapcsol. Az egység normál, esős, valamint háromféle sport (sport, gyorsulás, versenypálya) üzemmódot kínál, az autóhoz rajtautomatika és a hátsó kerekek bemelegítésére (és füst fejlesztésére) szolgáló line-lock funkció is jár.
A váltó a kategóriában (az USA-ban pedig pláne) szokatlan duplakuplungos egység, amely kevesebb egy tizedmásodperc alatt kapcsol. Az egység normál, esős, valamint háromféle sport (sport, gyorsulás, versenypálya) üzemmódot kínál, az autóhoz rajtautomatika és a hátsó kerekek bemelegítésére (és füst fejlesztésére) szolgáló line-lock funkció is jár.
Fotó megosztása: