Félidejéhez ért, és ennek megfelelően apróbb frissítésen esett át a Hyundai Ioniq hibrid és konnektoros hibrid kivitele (az elektromos modell később kerül sorra).
Minden modell alapáron megkapja a Hyundai SmartSense technológiát, amely autonóm vészfékrendszert, sávban tartó rendszert és egyéb vezetőtámogató funkciókat kínál, valamint riaszt, ha a sofőr elbóbiskolna.
Fontos újdonság, hogy a fékenergiát visszanyerő rendszer mostantól több fokozatban szabályozható. A visszatáplálás mértéke a kormány mögött elhelyezett fülekkel állítható.
Új az opciós, 10,25 colos multimédiás, navigációs képernyő, amely okostelefon-integrációt és Hyundai LIVE szolgáltatásokat is tartalmaz. Áttervezték a klímavezérlő kapcsolókat is.
Az Ioniq megkapta a Hyundai klasszikus kaszkád hűtőmaszkját, újak a lökhárítók elöl és hátul. Teljesen új rajzolatot kaptak a LED-es első és hátsó fények, valamint három új árnyalat jelent meg a karosszériaszínek kínálatában.
A világon elsőként az új Ioniq ‘zöldzóna üzemmódot’ kínál, amely a környezetvédelmi szempontból érintett zónákban a lehető leghosszabb ideig engedi elektromos üzemben futni az autót.
Az Ioniq emellett számos funkciót megörökölt a Kona crossovertől: ilyen az egy pedálos vezethetőség, az intelligens fékenergia-visszanyerés, a fedélzeti funkciók használhatósága lekapcsolt hajtáslánc esetén, illetve az energiával ultra intenzíven takarékoskodó Eco+ üzemmód.