A crossoverek emelt hasmagasságát kombinálja a szedánok formátumával és a konferenciabuszok rafinált belső terével a Nissan IMs.

Limuzin azoknak, akik terepjárót szeretnének 1

A szokásosnál nagyobb magasság a padló alatt elhelyezett akkumulátorok miatt van: a 115 kWh kapacitású akkucsomag tengelyenként egy-egy villanymotort hajt meg. Az összteljesítmény 483 LE, a maximális forgatónyomaték 800 Nm. Egy feltöltéssel akár 610 kilométert tud megtenni az autó.

Limuzin azoknak, akik terepjárót szeretnének 33
A sík padlónak köszönhetően a belsőépítészek szabadjára engedhették fantáziájukat. Hátul háromszemélyes üléspad található, amely azonban átalakítható egy egyszemélyes, rendkívül kényelmes ülőalkalmatossággá.

Limuzin azoknak, akik terepjárót szeretnének 34

Mivel nincs padlókonzol, az első üléseket forgathatóra tervezték, így ha akarjuk, meghitt beszélgető kuckóként is szolgálhat az IMs. A hátul középen ülő utas ilyenkor is, vagy akár menet közben is, robot- vagy hagyományos üzemmódban egyaránt igénybe veheti az autó intelligens csatlakozási megoldásait.

Limuzin azoknak, akik terepjárót szeretnének 35

A kezelőfelület grafikus, a műszerfalon négy monitor található, a vezető előtti fő műszeregység több rétegben tálalja az információkat. A sofőr arckifejezését és testtartását kamerák és érzékelők figyelik; az autó kézi és automata üzemben is megáll, ha a vezető nincs a jármű irányítására alkalmas állapotban. Autonóm üzemben egyébként behúzza visszapillantó kameráit az autó, első és hátsó lámpái pedig kéken villognak, jelezve, hogy nem ember vezeti a járművet.

Limuzin azoknak, akik terepjárót szeretnének 36