A kupé árcéduláján szereplő 185 ezer helyett 201 ezer angol fontot, azaz 72,4 millió forintot kérnek el a McLaren hedonisztikus újdonságáért, a 600LT Spiderért. Ugyanilyen erős, de csupán 60 millióba kerül a Ferrari Portofino – komoly konkurenciával kell tehát szembenéznie a wokingi műhely legfrissebb alkotásának.
A kupé árcéduláján szereplő 185 ezer helyett 201 ezer angol fontot, azaz 72,4 millió forintot kérnek el a McLaren hedonisztikus újdonságáért, a 600LT Spiderért. Ugyanilyen erős, de csupán 60 millióba kerül a Ferrari Portofino – komoly konkurenciával kell tehát szembenéznie a wokingi műhely legfrissebb alkotásának.
Fotó megosztása:
A Longtail (LT) széria csúcsverziójának tetejétől megfosztott kiadása csupán 50 kilóval nehezebb a kupénál, a szénszálas karosszéria nem igényelt extra merevítést.
A három részből álló, motoros mozgatású keménytető 40 km/óra sebességig nyitható vagy zárható, a turbulenciákat (és a magasra emelt kipufogók hangját) üveg szélfogó tartja távol az utastértől.
A fix hátsó szárny a kupééval azonos, 100 kg leszorítóerőt termel 250 km/óránál, az abroncsokat a Pirelli szállítja (P Zero Trofeo R), az ülések a P1 hiper-hibridből származnak.
Az autó 8,2 helyett 8,4 mp alatt gyorsul 200 km/órára, végsebessége 324 km/óra – álló helyzetből 2,9 másodperc alatt éri el a százas tempót, míg a Portofinónak ehhez 3,5 másodpercre van szüksége.