Akár több másodpercet is nyerhet a Nürburgringen a legerősebb Camaro, a 650 lóerős ZL1 1E, köszönhetően annak a szélesebb áttételi tartományt kínáló, tízfokozatú automata sebességváltónak, amelyet a 2020-as modellévtől opcióként kínálnak az alapkivitelben továbbra is hatfokozatú kézi sebességváltóval szerelt kétajtóshoz. A kéziváltós ZL1 1E 2017-ben gyári abroncsokon 7 perc 16,04 másodpercet futott a Nordschleifén.
A kormányon elhelyezett fülekkel is kapcsolható váltóval együtt egy sor más módosítás is érkezik a Camaro 1LE palettájára: egyedi hangolású erőátvitel, elektronikus részlegesen önzáró differenciálmű, valamint speciális kipörgésgátló segíti az erő aszfaltra juttatását. Az adaptív lengéscsillapítókat a villámgyors váltások következtében fellépő terhelésváltásokhoz hangolták.
A csúcs-Camaro emellett szénszálas hátsó légterelőt és egyéb, leszorítóerőt fokozó aerodinamikai elemeket; kisebb keréktárcsákra szerelt, különösen jól tapadó Goodyear Eagle F1 Supercar 3R abroncsokat (1,1 g oldalgyorsulás); több mint 25 kilós tömegcsökkentést (vékonyabb hátsó szélvédő, fix hátsó ülés); valamint Brembo fékeket is kínál.