Tavaly ilyenkor mutatta be az eredeti ős-Range Rover előtt tisztelgő, kétajtós luxusmodellje prototípusát a Land Rover. A Range Rover SV Coupét minden idők legerősebb és leggyorsabb Range Roverének ígérték, és persze a legdrágábbnak is: az 565 lóerős, 265 km/óra végsebességre képes autóból mindössze 999 darabot kívántak gyártani, egyenként közel negyedmillió angol fontos, azaz durván 85 millió forintos áron.

Mégsem készül Range Rover kupé 1

Lelassult a kínai újautó-piac, talán ezért is mondanak le a luxusmodellről

Állítólag komoly érdeklődés mutatkozott a kompresszoros V8-as motorral szerelt autó iránt, az előzetes konfigurációkban 100 millió forintot jócskán meghaladó összegért állították össze a megrendelést egyes összegek, ám most vége az álomnak: a cég bejelentette, hogy mégsem fogják gyártani a hatalmas kétajtóst. Az indoklás szűkszavú: a cég világszínvonalú, új generációs termékek kifejlesztésére fordítja erőforrásait.

Mégsem készül Range Rover kupé 2

Az extravagáns modell inkább a márka presztízsét volt hivatott emelni, mint a profitot