Nyújtott tengelytávú, platós G-osztályokat vételezett a svájci hadseregtől, és épített át rendkívül igényesen.
A közel harmincéves járművek hátul kétszer háromszemélyes hosszanti padot kaptak, rendkívül igényes kárpitozással, amely színében harmonizál a fényezéssel – jelen esetben az utóbbi matt fekete, a műbőr üléshuzat és a tetővászon pedig piros.
Ha már nem eredeti, legyen teljes értékű, mindennapos használatra alkalmas az autó: ebből kiindulva LED-es munkafényeket süllyesztettek a lökhárítókba, modern csörlőt szereltek fel, és persze vonóhorgot is kapott az autó.
A motor a klasszikus 2,3 literes benzines, 116 lóerővel – az átalakított autók erőforrásait az utolsó csavarig felújították. A váltó automata.
A retró G-osztály megrendelhető, de sem árat, sem rendelkezésre álló darabszámot nem közölt a Lorinser – gyanítjuk, előbbi sok, utóbbi kevés.